Har heller ikke hørt noget fra dem, men dem der har modtaget står der at det først gælder fra d 15/10, så tvivler ikke på vi modtager noget fra dem.
Vildgut, behold den i 3 år, så bliver det billigere bare at købe den end sige den op.
Vi sagde vores op da vi flytted og købte den fri for 1750 kr.
Mener der var noget med at efter 3 år, så kunne man overtage den, vist endda gratis.
Det var vi ikke lige opmærksom på, så 2 måneder manglede vi.
Vi satte den så op på den nye adresse for ca det halve af de 8500 EON forlangte for at flytte den. Og fik EON til at tilmelde den 79 kr abonnement istedet med 112 øres refusion. IKKE helt det samme som intro fra 2019, men ok.
Hej IceVildgut, behold den i 3 år, så bliver det billigere bare at købe den end sige den op.
Vi sagde vores op da vi flytted og købte den fri for 1750 kr.
Mener der var noget med at efter 3 år, så kunne man overtage den, vist endda gratis.
Det var vi ikke lige opmærksom på, så 2 måneder manglede vi.
Vi satte den så op på den nye adresse for ca det halve af de 8500 EON forlangte for at flytte den. Og fik EON til at tilmelde den 79 kr abonnement istedet med 112 øres refusion. IKKE helt det samme som intro fra 2019, men ok.
Det ser ud som om de har lavet kraftigt om på deres ab.
For dem der kun vil lade hjemme ser det ikke ud til at de får energitillæg : https://www.eon.dk/...me-og-pa-farten.html
For dem der vil have ladekort til deres offentlige får tillæg på deres free : https://www.eon.dk/...plad-i-netvaerk.html
Så ser ikke ud til at man få ladeboks op hjemme, og gratis adgang til deres offentlige ladere mere.
PS Clever udbetaler jo en hel del mere end Eon da det man får retur på deres all-inclusive bestemmes ud fra gns. pris kl23-6 for måneden
@KimT: Interessant - gad vide om det også gælder os der for relativt nyligt blev skiftet fra det gamle tilbud på 579kr/mdr til "All Inclusive Home til 729 kr. om måneden."
Vildgut Der er mulighed for at lade udenbys for ussel mammon. Altså hæves med månedens afregning.
KimT Clever har højere afregning, men tilgengæld væsentlig højere abonnement. Men tror det ender i det samme, mere eller mindre.
Ja ok... Jeg lader stort set aldrig udenbys. Så fint som nødløsning sammen med min clever key fra arbejdet.Vildgut Der er mulighed for at lade udenbys for ussel mammon. Altså hæves med månedens afregning.
KimT Clever har højere afregning, men tilgengæld væsentlig højere abonnement. Men tror det ender i det samme, mere eller mindre.
Hvis du har en Clever, er det højst sandsynligt den du vil komme til at benytte udenbys.
Der var en gang hvor EON var størst og flest steder. Men de har stået i stampe, og CLever har udbygget vildt de senere år.
....Så fint som nødløsning sammen med min clever key fra arbejdet.
Jeg har en Clever Link - som den vel hedder nu. Her er prisen pr. 1/10 :
Prisen for opladning på Clevers ladenetværk fra 1. oktober er:
@Vildgut: Samme her. Har intet hørt fra EON, så jeg forventer at betale 729kr/mdr indtil jeg hører andet.
Det er også min tanke. De kan vel ikke hæve prisen uden at informere os.@Vildgut: Samme her. Har intet hørt fra EON, så jeg forventer at betale 729kr/mdr indtil jeg hører andet.
Enig i alle priserne er eksploderet. Det vil også udelukkende være nødlanding hvis ikke jeg kan lade hjemme.....Så fint som nødløsning sammen med min clever key fra arbejdet.Jeg har en Clever Link - som den vel hedder nu. Her er prisen pr. 1/10 :
Prisen for opladning på Clevers ladenetværk fra 1. oktober er:
- Normal- og hurtigladere med en maks-effekt op til 99 kW: 8,50 kr./kWh
- Lynladere med en maks-effekt på +100 kW: 9,25 kr./kWh
@Vildgut Jeg synes faktisk os med all inklusive til 579kr/mdr har fået OK behandling. Det har været rigtig billigt for os indtil nu. Det eneste vi ikke har fået er adgang til CLEON lynladere som en del af abonnementet.
Nu når i snakker om hvad der er inkluderet. Tidligere kunne man se hvor meget "Lynladning/CLEON" man havde i sit all-inclusive abonement. Det kan man ikke mere efter at de har lavet deres hjemmeside med ens forbrug om. Så har vi stadig kun ca. 40kWh ? (jeg har haft ab. siden '16)
Og er der nogen der har ladet på Eon's stander på Grænsen ved E45 (Ellund). Jeg brugte deres 175kW lader for ca. 3 måneder siden. Den fremgår ikke på nogle af regningerne.
Shhh, EON læser jo med - og nu får alle med et 729 kroner abonnement nok en venlig hilsen også :))) (og ja, det kunne jo være at de meget gamle abonnement var blevet overset)