Jeg er træt af at skrive indlæg som forsvinder ud i det blå igen igen ...........
er det fordi du får 2 bokse at skrive i..
Det sker ind imellem og hvad man skriver der forsvinder..
ctrl+c altid dine indlæg før send ..både her og andre forum :-)
Det er lidt random. Nogle gange er der 2 indtastningsfelter og så forsvinder ens indlæg så snart man har trykket på "indsend".
Hvis der er 2 indtastningsfelter, så prøv at reloade siden, indtil der kun er ét indtastningsfelt. Så burde det virke.
Ellers er det som nævnt altid en god idé at kopiere det indtastede, før man trykker på "indsend".
@selsoe
Det fungerer ikke for mig. Hvis jeg skriver i det øverste felt og klikker på "indsend", så er teksten helt forsvundet. Den kan ikke findes frem igen, heller ikke hvis jeg trykker tilbage. Men det kan jo være, at forskellige platforme/styresystemer/browsere fungerer lidt forskelligt. Jeg har ingen idé om, hvad der er årsag til denne bug.
Min oplevelse er at teksten altid forsvinder hvis der er to felter. Opdater siden indtil der kun er et enkelt felt og skriv så teksten.
Desværre virker det ikke til at sitet her bliver vedligeholdt længere.
/Martin
Jeg er ret sikker på at denne gang var der ikke 2 felter.
Lige en forventningsafstemning : Jeg forventer ikke at et skrivefelt sletter et indslag i 2022
NB!
Jeg har skrevet i forskellige forums siden 1995, og aldrig oplevet dette før nu.