Loading...
dk

Nye org 19" dæk | Tesla Forum

Plar
Plar Dec 19 '14

De har kørt fra Tesla Kbh-Ålb "med færge" så maks 200 km 100% som nye HBO 2000kr

gunberg
gunberg Dec 20 '14
Jeg er interesseret, da jeg kører rigtig meget. Kan du oplyse alle dækdata så jeg kan checke med dem jeg har. Bor i KBH området men hvis du kommer forbi Storebælt en da, kan de afleveres i administrationscenteret hvor jeg arbejder
Plar
Plar Dec 20 '14

Good year Eagle RS 245/45/19 jeg skal ikke have løse dæk bag i min bil:) afhentet på adressen i Ålborg

Larsen
Larsen Dec 20 '14
Vi er vist mange der har helt nye Goodyear Eagle til at stå på lager. Som der var en der skrev engang på forum, så kan de kun bruges som som beskyttelse af fælgen under transporten fra USA til Europa. Som dæk betragtet, er det et elendigt dæk, og jeg har også to til salg. Da jeg har ladet bilen køre videre på dem som fordæk. Simpelthen fordi jeg er for nærig til at skifte alle fire.
Plar
Plar Dec 20 '14

Larsen hvis du køber en bil til 700,000kr er man så for nærig til og skifte alle 4 DÆK????

DeaconWP
DeaconWP Dec 20 '14

Det er kun dem der ikke bruger penge, som har penge.

Larsen
Larsen Dec 20 '14
@Plar, ja for satan. Pengene fosser ud af kassen.........det er jul, det er cool, det er nu man hygger sig bedst.....:-)
Kiefer
Kiefer Dec 20 '14

Larsen: Kører du så rundt med vinterdæk bag og helårsdæk for?

/Martin

Forummets indlæg er redigeret af Kiefer Dec 20 '14
Larsen
Larsen Dec 20 '14
Hej Kiefer, nej på sommerfælgene har jeg i bag gode Michelin Sport i Y version, så bilen også kan køre lige ud. Så kører jeg de originale dæk af på forhjulene. Til vinterbrug har jeg måttet bide i det sure æble og spendere 20 kilo på fire mørke grå Polar fælge med Michelin vinterdæk. Jeg går aldrig på kompromis med mine vinterdæk på grund af sikkerheden.
Hookmaker
Hookmaker Dec 20 '14

Det burde du heller ikke gøre med sommerdæk...;-)

Larsen
Larsen Dec 20 '14
Hej Hookmaker, sommer løsningen er væsentligt bedre end det originalt monterede.