Jeg fik 2022.44.25.1 i aftes og der var forbindelse lige efter. Her til morgen og i dag kan jeg ikke få kontakt.
Har oplevet det en enkelt gang for nyligt, måtte ud og trykke på skærmen for at få liv i den. Har 2022.44.2.
Også android? Har mistænkt det er bilens software... Men man ved vel aldrig.Har oplevet det en enkelt gang for nyligt, måtte ud og trykke på skærmen for at få liv i den. Har 2022.44.2.
Ingen problemer her - hverken i morges eller lige nu.
3LR/RWD 7/2019 - 2022.44.2 - app. 4.51.1.
One+ 8T, Android 13.
nu har jeg 2022.44.25.1 og problem er som det var før....
virker ind imellem.
måske var det reelt med 2022.44.2 det kom?
Jeg lavede en reset med scrollhjulene i aftes. Her til morgen var der forbindelse. Det kan være en tilfældighed og uden sammenhæng.
Ah God pointe... Har faktisk ikke engang forsøgt med en reset endnu. Det prøver jeg senere og så giver jeg lige tilbagemelding.Jeg lavede en reset med scrollhjulene i aftes. Her til morgen var der forbindelse. Det kan være en tilfældighed og uden sammenhæng.
Prøv i APP tilladelser for tesla app at tillade enheder i nærheden.
Hjalp mig øjeblikligt.
Om det er Teslas opdatering der nu forlanger det eller min android der har slået det fra, ved jeg så ikke.
Men er også ligeglad bare det virker.
Også android? Har mistænkt det er bilens software... Men man ved vel aldrig. Også 2022.44.2 her...Har oplevet det en enkelt gang for nyligt, måtte ud og trykke på skærmen for at få liv i den. Har 2022.44.2.
Nej, IOS / iPhone 13 Pro.
Dette er en gammel fejl som åbenbart er vendt tilbage.
Ja min har drillet lidt igen den sidste uges tid.