Loading...
dk

Bug i seneste opdatering? | Tesla Forum

Vildgut
Vildgut Dec 14 '22
Andre som ikke kan få forbindelse til bilen via mobilen(bruger android) hvis bilen har været parkeret i længere tid?

Virker som om man ikke længere kan "vække" den via mobil appen. 
bskaarup
bskaarup Dec 14 '22

Jeg fik 2022.44.25.1 i aftes og der var forbindelse lige efter. Her til morgen og i dag kan jeg ikke få kontakt.

cth
cth Dec 14 '22

2022.44.2 her og ja jeg har problemet ind imellem og det er startet for nyeligt

jramskov
jramskov Dec 14 '22

Har oplevet det en enkelt gang for nyligt, måtte ud og trykke på skærmen for at få liv i den. Har 2022.44.2.

Vildgut
Vildgut Dec 14 '22
Jeg har prøvet at genstarte både app og telefon. Mit har stået på stort set lige siden seneste update i bilen. Så en uges tid tænker jeg. 

Jævnt træls tidspunkt her til. Vinter hvor man typisk gerne vil forvarme bilen inden man sætter sig ud i den.... 
Vildgut
Vildgut Dec 14 '22
Citat fra jramskov

Har oplevet det en enkelt gang for nyligt, måtte ud og trykke på skærmen for at få liv i den. Har 2022.44.2.

Også android? Har mistænkt det er bilens software... Men man ved vel aldrig.

Også 2022.44.2 her... 
Forummets indlæg er redigeret af Vildgut Dec 14 '22
KristianM
KristianM Dec 14 '22

Ingen problemer her - hverken i morges eller lige nu.

3LR/RWD 7/2019 - 2022.44.2 - app. 4.51.1.

One+ 8T, Android 13.

cth
cth Dec 15 '22

nu har jeg 2022.44.25.1 og problem er som det var før....

virker ind imellem.

måske var det reelt med 2022.44.2 det kom?

bskaarup
bskaarup Dec 15 '22

Jeg lavede en reset med scrollhjulene i aftes. Her til morgen var der forbindelse. Det kan være en tilfældighed og uden sammenhæng.

Vildgut
Vildgut Dec 15 '22
Citat fra bskaarup

Jeg lavede en reset med scrollhjulene i aftes. Her til morgen var der forbindelse. Det kan være en tilfældighed og uden sammenhæng.

Ah God pointe... Har faktisk ikke engang forsøgt med en reset endnu. Det prøver jeg senere og så giver jeg lige tilbagemelding.

Ellers har jeg service center tid i næste uge, da mine forlygter konstant vipper "op". Så kunne jeg evt nævne det der. 

cth
cth Dec 15 '22

Prøv i APP tilladelser for tesla app at tillade enheder i nærheden.

Hjalp mig øjeblikligt.

Om det er Teslas opdatering der nu forlanger det eller min android der har slået det fra, ved jeg så ikke.

Men er også ligeglad bare det virker.

jramskov
jramskov Dec 15 '22
Citat fra Vildgut
Citat fra jramskov

Også android? Har mistænkt det er bilens software... Men man ved vel aldrig.   Også 2022.44.2 her... 

Nej, IOS / iPhone 13 Pro.

Vildgut
Vildgut Dec 16 '22
Hmm nu virker det.

Det virker mystisk, men jeg fulgte noget jeg læste på nettet. Har svært ved at tro det er derfor... Men hvis det stadig bugger hos jer andre kan I prøve følgende:

Når I er i BT afstand til bilen, så åben appen og lås op via lås op ikonet på mobilen.

Derefter bør den kunne få forbindelse igen.... Mystisk nok. 
Cubic
Cubic Dec 16 '22

Dette er en gammel fejl som åbenbart er vendt tilbage.

Ja min har drillet lidt igen den sidste uges tid.