Min 2015 model S har 22KW lader onboard (dual lader)...
Ok - så må de 5m jo bare række
Min 2015 model S har 22KW lader onboard (dual lader)...
Ok - så må de 5m jo bare række
Min 2021 har 16,5 kw og jeg gad godt have de 22 kw, da jeg har 22kw i carporten til min Tesla lader.
Desuden får man en del mere strøm, på kortere tid, ude i byen de steder hvor man bruger det blå kabel.
Men jeg har lidt svært ved at se hvad jeg skule bruge sådan en 22kw transportabel lader til.
De steder jeg møder ladere der har 22kw eller mere, så passer det blå medfølgende ladekabel.
Hvis man overhovedet findet et CEE stik rundt omkring, så er det typisk 11kw.
Kun på mit arbejde har jeg set 22kw (32amp) cee stik på de store makuleringscontainere.
16 A CEE-udtag (11 kW) er langt mere almindeligt end 32 A (22 kW), så du bør helt klart skaffe/bygge en adapter fra 16 A CEE han til 32 A CEE hun, hvis du køber laderen i 22 kW versionen.
Hvis du kan nøjes med en 11 kW lader, kunne et prisbilligt alternativ være denne.
Mht. forlængerledning, så kan du desværre (som mbk skriver) ikke bruge et Type-2 kabel som forlængerledning. Det virker ikke. Til gengæld kan du sagtens bruge en CEE-forlængerledning. De fås i stort set alle tænkelige længder.
MOS du har ret - så har lige købt den der 11KW med adaptorer og vil sætte en blå cee på den sidste ledning. Så har jeg mange muligheder