https:///...gnings-indstillinger
Synes det står lidt uklart hvad der sker.
Det handler vist primært om at begrænse hvormeget der bliver optaget, og også for gjort det tydeligt at der er en optagelse igang. Det har jeg det faktisk meget godt med. Bare at filme på offentlig vej uden nogen form for saglig begrundelse eller samtykke er langt over stregen.
Man kan da bare holde sig et par meter væk fra min bil!. Så starter den jo ikke optagelser.
Ja, sådan er virkeligheden desværre bare ikke - jeg har at par 'sentry'-kolleger inde på KOMBIT, og det betyder at jeg bliver filmet på vej ind og ud af min kontorbygning hver dag. Det kan man godt stille et lille spørgsmålstegn ved. Nej nej, jeg har ikke noget at skjule - men overvågningssamfundet kommer åbenbart en Tesla af gangen :)
Jeg bruger kun sentry når jeg parkerer steder hvor jeg synes det kunne være rart at dokumentere evt. skader eller andet.
D.v.s. jeg trykker på den runde dims i toppen af skærmen som aktiverer sentry.
Inde i menuen er den generelt frakoblet.
Hvis den var tilkoblet i menuen så formoder jeg den altid begynder at optage, når nogen er X antal meter fra bilen, ligesom den gør når jeg har slået den til manuelt.
Er det korrekt?
Jeg tror jeg vil prøve at ignorere næste opdatering og vente til der kommer en med noget brugbart.
Jeg får alligevel aldrig noget brugbart og mister dermed heller ikke sentry :-)