Loading...
dk

Tesla snak ved Teslas ladestation Hjørring | Tesla Forum

Steen_Bo
Steen_Bo Dec 24 '14

Hej.  Jeg har næsten overbevist konen om at Bmw'en skal skiftes ud med en Tesla S, men hun mangler at se en live, så hvis der er en venlig sjæl der skal forbi ladestationen i Hjørring her i julen og gerne vil snakke bil/Tesla S, mens bilen lader. Så kigger jeg gerne forbi til en bil snak, også skader det jo ikke at konen hører hvor god en bil det enligt er :-)  Mvh Steen 

Rigtig god jul

Kristian70k
Kristian70k Dec 24 '14

:) jeg kommer derop efter jul, men kan let publicere det i denne tråd når jeg er der.. tror det bliver torsdag i uge 2.. nok omkring kl. 13.. der er i velkommen til at komme med på en lille tur enten før eller efter jeg har ladet :) god jul

greens1
greens1 Dec 24 '14
Tænker du på en Tesla og har pengene:
Så er hver dag du udskyder købet en dag mindre i en Tesla, det vil du fortryde meget når du får den!!!
Det er en enestående bil, kører vildt godt, er meget velforarbejdet og smuk, det er simpelthen bedste bil i dag, er der nogle der giver mig ret?
Kristian70k
Kristian70k Dec 24 '14

Den springer jeg med på :) 

Steen_Bo
Steen_Bo Dec 24 '14

Hej, 

Ja, penge og tanker er det rigtige sted :-)  Og konen synes også den er flot, men vi skal lige se den inden den blir bestilt. Samt ville rigtig gerne kunne prøve en med dual motor 4x4 for at prøve forskellen, men snakkede med Tesla i dag, og de fortalte at den kom først i slut Februar.

Jeg er meget pernitten med mine biler, og de skal bare virke. Og har læst stort set hele dette forum, og der er rigtig mange gode tråde og positive ting, men så skriver nogen at de larmer, og piver, samt det trækker ind ved dør stolpen, sådan noget får mig til at synes jeg skal prøve noget før jeg kan sige ja.

Kristian70k, jeg havede håbet på at kunne se en lidt før, for ellers kunne jeg bare tage turen til Århus, og jeg behøver skam ikke prøve den, det var nu mere møntet på hvis nogen alligevel kom forbi bor jeg 4 km fra standeren, og kunne komme der ud på 5 min.  Men mange tak for budet.

MrCoffee
MrCoffee Dec 24 '14
Hej Steen. Har en model som kun er et par uger gammel. Her er intet der piver, eller trækker ved A stolpen. Tror at de hele tiden retter og udvikler. Derfor tag mange at indlægene med et gran salt. Ydermere virker Tesla generelt meget servicemindede hvis ting skulle opstå. Pøj pøj med konen :) Du skal dog være forberedt på at folk du ikke kender kommer hen og savler/ eller beder om prøveture. Det er sjovt.
kajakaj
kajakaj Dec 24 '14

@Steen-Bo: Vi havde det på samme måde - skulle se og prøve den før vi turde bestille en bil i den prisklasse. Det lykkes at få en prøvetur i sept. sidste år og vi bestilte omgående efter den. En fantastisk bil, som vi nu har kørt 19.000 km i siden marts. Den har fungeret absolut upåklageligt og uden driftsproblemer. Lidt fugt i et baklys skal ordnes ved næste service. Har fået tilsendt en ny cromliste på fordøren, så jeg selv kunne skifte den. Ikke noget med træk, soltagsproblemer eller andet. Sparer rigtig mange penge på driften, så glad for at vi slog til så hurtigt, selvom adaptiv fartpilot og laneassist selvfølgelig kunne være rart at have. Til gengæld har vi glæde af de mange de softwareopdates, som kommer med nye faciliteter uden beregning. Regner med at have bilen i 10-15 år - den har bestemt ikke skuffet, tværtimod. Skulle I komme i nærheden af Langå ved Randers, er I altid velkomne til en snak og til at se nærmere på bilen.