Loading...
dk

Nyt niveau af dumhed - biased much? | Tesla Forum

Vildgut
Vildgut Mar 27 '23
Jamen, jeg ved snart ikke hvad jeg skal sige efterhånden. Hvad er det 9 ud af 10 journalister har imod tesla? 




Forummets indlæg er redigeret af Vildgut Mar 27 '23
P85DK
P85DK Mar 27 '23

Jeg er nok mere forundret over at du har fundet frem til og læser mobilsiden.dk?

Hvad får dig til at tro at de er journalister? Er det ikke bare en stor clickbate side og alt om Tesla er vel den nemmeste måde at få klik på?

Johannelund
Johannelund Mar 27 '23
Tilbagekaldelse / ota opdateringer
Det er vel Teslas måde at fraskrive sig ansvar, hvis ikke man installere ota opdateringerne
Vildgut
Vildgut Mar 27 '23
Citat fra P85DK

Jeg er nok mere forundret over at du har fundet frem til og læser mobilsiden.dk?

Hvad får dig til at tro at de er journalister? Er det ikke bare en stor clickbate side og alt om Tesla er vel den nemmeste måde at få klik på?

Haha ja... Det er nok sandt nok. Den poppede op i noget Google feed.


P85DK
P85DK Mar 27 '23

Google holder øje med dig ;-)

webercarbmann
webercarbmann Mar 27 '23

Det er skræmmende hvad google ved - Fx er google sikker på, at jeg har vrøvl med prostata og er klar til en yngre østeuropæisk model....:) 

Vildgut
Vildgut Mar 28 '23
Citat fra webercarbmann

Det er skræmmende hvad google ved - Fx er google sikker på, at jeg har vrøvl med prostata og er klar til en yngre østeuropæisk model....:) 

Også dig?! (:D
Ice2EV
Ice2EV Mar 28 '23
Der er også et tiltagende behov for eksport at østeuropæiske kvinder, altså hvis de er til mænd. De falder jo som fluer, mændene altså.