Loading...
dk

Kan jeg lade med 180kw eller ikke? | Tesla Forum

jramskov
jramskov Apr 13 '23

Men hvis man kigger på nogen af konkurrenter, klarer de det mindst lige så godt.

PeterE
PeterE Apr 13 '23
Citat fra tintin

170 kw ved 30% er noget os der har en 85 fra 2015 kun kan drømme om. vi starter på 60kw og er på 50kw ved 30%

Til gengæld kan vi oplade 'gratis' i hele verden - men ja, det bliver godt nok slow living som i den grad udfordrer min manglende tålmodighed :))) 

KimT
KimT Apr 14 '23

Her er den ladning jeg har set største kW - Norge - Treungen.

Selvom jeg kom ind med et batteri på 46 grader mente den stadig den skulle forvarme i et par min. Så slut temp. var 58 grader

SoC 5-63% - 22min = 44,65 kWh 

Her den nye SuC ved Randers storcenter .

SoC 2-66%

Selvom de for et stykke tid siden skrev at de har optimeret forvarmning så synes jeg at det til tider er spild af strøm.

I går skulle jeg lade på CLEON i Haverslev - kom ind med 52%, så er der jo ingen grund til at varme batteriet op til 53grader når den kun kommer op på 81kW (Soc 52-87% - 81kW-39kW)

Forummets indlæg er redigeret af KimT Apr 14 '23
Ice2EV
Ice2EV Apr 14 '23

@Kim kan man få det program til en Iphone, så man kan få lidt mere at nørde på? ;-)

KimT
KimT Apr 14 '23

Nej - det er jo Teslalogger der gemmer data fra ScanMyTesla ned i en DB på en RPi. Hvad du ser er Grafana frontend som bruges af Teslalogger til at præsentere data via internet browser.

Hvis man ikke har ScanMyTesla er det "kun" data som er tilgængeligt via Tesla's egen API der gemmes ned.

Teslalogger er de eneste der arbejder samme med ScanMyTesla.

Man kan vælge at udstille nogle af ens data - de ligger så anonymiseret tilgængeligt som flåde statestik ex. gns. ladehastihed m.m. via https://teslalogger.de/degradation.php

Forummets indlæg er redigeret af KimT Apr 14 '23
jpx
jpx Apr 14 '23
Citat fra KimT

Hvis man ikke har ScanMyTesla er det "kun" data som er tilgængeligt via Tesla's egen API der gemmes ned.

Det er det setup jeg kører med - forskellen kan ses herunder:

Ice2EV
Ice2EV Apr 14 '23

Det virker teknisk at sætte op.

Sider: « 1 2