Loading...
dk

Tesla 4 års garanti... | Tesla Forum

Ice2EV
Ice2EV Apr 29

OK træls.

Historien: Vi havde lyde når vi kørte over bump, og ved stort ratudsving. Bestilte service med 6 ugers ventetid. 

Det var i en tør periode, 4 dage før vi skulle til service var der monsun regn, og der var let regn på dagen. NUL lyde! Kunne fremprovokeres. Men de skiftede dem, og sagde de tydeligt kunne se de var slidte, så det var godt de blev skiftet på garantien.

Tænker måske, hvis de havde skiftet dem og der ikke havde været noget, så var vi nok blevet spurgt om vi fortsat ville have den nye model på for egen regning.

HrMogensen
HrMogensen Apr 29
Citat fra Ice2EV

OK træls.

Historien: Vi havde lyde når vi kørte over bump, og ved stort ratudsving. Bestilte service med 6 ugers ventetid. 

Det var i en tør periode, 4 dage før vi skulle til service var der monsun regn, og der var let regn på dagen. NUL lyde! Kunne fremprovokeres. Men de skiftede dem, og sagde de tydeligt kunne se de var slidte, så det var godt de blev skiftet på garantien.

Tænker måske, hvis de havde skiftet dem og der ikke havde været noget, så var vi nok blevet spurgt om vi fortsat ville have den nye model på for egen regning.

Der for halvandet år siden havde vi også 1 måneds ventetid. Mislyden forsvandt stille og roligt - sikkert i takt med at stålet der gnider mod hinanden deformerer lidt. 
Vildgut
Vildgut Apr 30
Vores lød som en gammel skonnert når vi kørte rundt i byen... De blev skiftet på garantien uden problemer. 
HrMogensen
HrMogensen May 1

Citat fra webercarbmann

Har lige været til "fejlretning" i Greve med vores TM3 LR fra 2019.  De skiftede en baglygte og noget ledningsnet.  Bad om at få skiftet upper control arms de jeg mente at jeg en gang i mellem kunne høre lyde.  De ville dog ikke skifte dem da de ingen lyde kunne høre.  Suk. Nu kommer jeg selv til at betale når fejlen opstår. Så er der bagruden der har været revnet i over et år.  De er iskolde. 

Jeg fik skiftet bagruden for et par år siden. Opdagede en 2 cm revne i bunden da jeg eftertørrede efter en vask. Googlede og fandt ud af at mange Model 3 bagruder revnede - fik skiftet på garanti uden bøvl.  

Sider: « 1 2