Altså hvilke SuC jeg har været på en bestemt dato og hvad tid?
Du kan under Charge Stats - tryk på Month - se hvilke dage du var på SuC. Ikke hvad tid. Mener jeg.
ja den så jeg godt...men dete r bare et søjle diagram der f.eks. viser at jeg har ladet en del 8. april men ikke hvor.
Faktisk kan jeg ikke se dato specific da det springer fra 3 til 10.
Kun fordi jeg selv ved det var den dag.
I App'en tryk på din konto (hovedet) oppe i højre hjørne
Account -> Charging -> history. Og her kan du evt. trykke på download. Det var den funktion de har fjernet inde fra hjemmesiden
Jeg har haft gratis SuC indtil 5/4 (referal). Og ved at downloade dem kan jeg se prisen, og se hvad jeg reelt har "sparet" på den knapt 9000km gratis SuC jeg nåede at bruge inden de udløb
ja den så jeg godt...men dete r bare et søjle diagram der f.eks. viser at jeg har ladet en del 8. april men ikke hvor.
Faktisk kan jeg ikke se dato specific da det springer fra 3 til 10.
Kun fordi jeg selv ved det var den dag.
Du skal bare tælle dagene - den viser 3 og 10, og det er så perioden imellem 3. og 10.april. Alle dagene er der :) På dage hvor har brugt opladning er der en søjle, og på de andre dage bare en prik/punktum.
I App'en tryk på din konto (hovedet) oppe i højre hjørne
Account -> Charging -> history. Og her kan du evt. trykke på download. Det var den funktion de har fjernet inde fra hjemmesiden
Jeg har haft gratis SuC indtil 5/4 (referal). Og ved at downloade dem kan jeg se prisen, og se hvad jeg reelt har "sparet" på den knapt 9000km gratis SuC jeg nåede at bruge inden de udløb
Tak... der var den.
Der mangler kun tidspunkt...desværre.
Står heller ikke på fakturaen samme sted.
kan man evt. foreslå den funktion ...har tesla en side hvor man kan komem med forslag?
De spørger på værksted altid om tidspkt. for hvornår man oplevde fejl, så det kunne jo være en god grund for dem at få tid på.
Tidspunkt står i det datasæt du kan downloade
Tak igen. Tænk at Tesla ikke engang ved det og man skal spørge herinde.
Super tak forhjælpen.