Jeg har nu fået monteret vinterdæk på uoriginale fælge uden dæktryksmåler og var sikker på at det blot kunne slås fra. Det er noget træls med advarslen og jeg har prøvet "reset sensor". Er der nogen der ved om det kan fjernes?
Jeg har nu fået monteret vinterdæk på uoriginale fælge uden dæktryksmåler og var sikker på at det blot kunne slås fra. Det er noget træls med advarslen og jeg har prøvet "reset sensor". Er der nogen der ved om det kan fjernes?
Tror også lige det kom bag på ret mange, at sensorerne uden videre er skiftet på biler leveret fra ca. okt/nov. Ret idiotisk, at der ikke findes en SW mulighed for at vælge de gamle.
Hej Genild. Det skal jeg lige forstå. Det vil sige at hvis jeg køber Dæk, Fælge og TPMS, så skal jeg forbi Tesla?
Har søgt lidt rundt for at finde de billigste (næsten) dæk/fælge og er pt. landet på nedenstående, via et dæk-site jeg aldrig har hørt om (http://daekbutikken.dk/)
MEGA WHEELS POLERA 19" --> De billigste jeg kunne finde
Pirelli W240 S2 245/45x19 SI: V LI: 102 --> Skulle være ok, men stadig "billige"
Dæktrykssensorer 4 stk, incl kodning
Som det ses på ovenstående, skriver de "inkl. kodning". Så jeg burde vel kunne undgå turen til Tesla (ikke at jeg har lagt derud, dog).
Totalpris for ovenstående er forresten:
14830,00 DKK
Til sammenligning kan jeg nævne at jeg lige var i Sverige en tur. Euromaster gav mig et tilbud med hjem på 29.000 SEK. Dvs.. lige under 23K DKK. Ret markant forskel.
Mig bekendt burde det ikke længere være nødvendigt at skulle omkring Tesla med sensorerne da du i menuen skal kunne få dem til at associere med bilen?
/Martin
Larsen. Et spørgsmål melder sig, efter at have læst det du skriver.
Har du kun gjort det, at du købte nye sensorer til fælgene i Tyskland, satte hjulene på, og så kommunikerede de fint med Teslaen?
Jeg har ikke behov, for har ingen el-bil. Endnu. Men en anden kunne måske godt bruge nøjagtig adresse og varenummer på den vare, som bare passede på din S model. Din S models specifikationer rent hard og software mæssigt. Så de kan sammenligne med deres egen model. Altså alle oplysninger i et enkelt indlæg.
Jeg er faldet for nogle Vossen fælge, og kunne se at wheelsshop have dem, men nu forhandler de ikke Vossen mere. Skrev hvad grunden var, og de sagde de har haft problemer med kvaliteten. Nogle herinde fra som har haft problemer med Vossen vedr. kvaliteten?