Loading...
dk

Baklys | Tesla Forum

T3S7A
T3S7A Dec 26 '14

Er der et eller to baklys på model S? 

Der er kun baklys i vores højreside når vi bakker. Troede ( og kan også være ) at det venstre var gået. Men ved SuC i dag, opdagede jeg en anden Tesla bakke ind, og der var også kun baklys i højreside. Tilfælde? Eller er der kun et? 

Michael
Michael Dec 26 '14
Der er kun et baklys.
T3S7A
T3S7A Dec 26 '14

Så er det jo ingen grund til jeg begynder at finde ud af, hvordan jeg kommer ind til det venstre baklys og skifte pæren :-)

supergaard
supergaard Dec 26 '14
Prøv at tænde tågelys, bagerst ;)
T3S7A
T3S7A Dec 26 '14

Ingen Techpakke.. 

Bianco
Bianco Dec 26 '14

Sådan er alle biler. Hvis der havde været to baklys, så vil det jo se ud som om det er en modkørende bil!

Nu ser det bare ud som en modkørende MC...

DeaconWP
DeaconWP Dec 26 '14

Er der tåge baglygter på en Tesla uden Tech pakke?

Er der tåge baglygter på en Tesla med Tech pakke?

Kiefer
Kiefer Dec 26 '14

Der er tågebaglygte på en Tesla med techpakke, jeg ved faktisk ikke om det er generelt for en Model S, eller?

/Martin

MDamm
MDamm Dec 26 '14
Det er lovpligtigt at have tågelygte bagpå, så derfor er der selvfølgelig en på alle vores biler. Der er kun en, den i modsatte side er baklygten.
Claus59
Claus59 Dec 10 '15
Citat fra Michael Der er kun et baklys.
Er der nogen som kender mulighederne for at montere mere baklys på en eller anden måde som ikke misklæder bilen ?
TJespersen
TJespersen Jan 12 '16

Opdagede også her forleden at jeg kun havde baklys i den ene side.

Normalt plejer større biler da at have to baklys (min Audi A5 havde) og mindre biler (eks. min kærestes C1) plejer at have et baklys.

Jeg synes det ville klæde Model S at have to styk  ;-)

andersh
andersh Jan 12 '16

I USA har de to. Tesla valgte åbenbart bare den dovne ingeniør-løsning, og udskiftede et af baklysene med den EU-lovpligtige tågelygte.

Der er åbenbart en del ting der er bedre ved de amerikanske versioner, f.eks. ladeporte der kan lukke selv, pænere ladestik, hvor selve stikket er en ring af lys samt kraftigere forlygter.