Hvordan virker det lige med andre mærkers biler på SuC. De kan jo ikke ligesom Tesla preheat batteriet?
Eller er deres bMS bare ligeglad med temperatur og hælder max på et koldt batteri?
Hvordan virker det lige med andre mærkers biler på SuC. De kan jo ikke ligesom Tesla preheat batteriet?
Eller er deres bMS bare ligeglad med temperatur og hælder max på et koldt batteri?
Jo, det lyder sandsynligt. En del nyere elbiler har dog også mulighed for at forvarme batteriet - enten manuelt eller automatisk ved navigation til en hurtiglader. Om det så virker med Tesla SuC ved jeg ikke.
Min BMW IX50 forvarmer selv bat. Hvis jeg navigere til en SuC. Der er åben for andre en Tesla.
Hvordan er oplevelsen af interface med diverse ladere på BMW'ens navigation.
Kender den Ionity, Clever, Spiri, Tesla Etc både ind og udland?
Skal man fortsat jonglere 12 apps eller ladechips for at komme videre på langture?
Hey. Ide2EV. Ja den kender dem alle.. den foretrækker Ionity (fordi bmw har ekstra go prisaftale der) men ofte ligger de jo samlet ved siden af hinanden på p pladser ned igennem Tyskland.. (den skriver også hvor mange stalls der er optaget feks 4/6). Det virker fint. Man skal dog stadig bruge bmw ladekort med chip i for at aktivere opladning… (savner man barfe kan sætte stikket i som i den gl Model S85) mvh TB