Loading...
dk

Fælles annonce: Køb og salg af fælge og eller dæk. | Tesla Forum

DeaconWP
DeaconWP Dec 29 '14

Her kan du lave et indlæg med hvilke Fælge og/eller dæk du har til salg. Eller hvilke du ønsker at købe.</p>

Rediger dit indlæg til at starte med SOLGT eller KØBT, når handlen er i hus, eller bare slet det. Så er denne tråd altid opdateret, kort og nem at finde rundt i.

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Jan 4 '15
KS
KS Dec 29 '14
Topic blev flyttet fraTesla Model S: Dæk og fælge.
TSLAP85D
TSLAP85D Jan 5 '15

Tesla originale 21" Turbine fælges sælges! Nogen som ønskede sig et sæt flotte originale Tesla 21" Turbine fælge i julegave men ikke fik det eller bare nogen som har brug for et sæt 21" vinterhjul her over vinteren? :-D
Har dette flotte sæt 21" Turbine fælge liggende som ingen ridser eller skrammer har, de står som nye! Originale sensorer fra Tesla og kapsler følger selvfølgelig med (sensorer passer til den "gamle" Model S uden Autopilot). De sælges til halv pris!! Først til mølle.

Nappedyret
Nappedyret Jan 5 '15

@TeslaP85D Kan ikke finder nyprisen på fælgene, hvad er halv pris? Kunne måske være interesseret.

muller
muller Jan 5 '15

@tslap85d: er det ens fælge, eller er det med brede bagfælge(p85+)?

TSLAP85D
TSLAP85D Jan 5 '15
Hej Muller, de er alle ens! 8,5" :-) ingen 9,0". Men jeg kender en som har nogle bredde bagfælge. Tror bare de lidt dyrer end min pris.
Hejgaard
Hejgaard Jan 6 '15
De er flotte turbine fælgene. Hvad er prisen?
Steen_Bo
Steen_Bo Jan 6 '15
Søger et sæt 21" turbine fælge gerne uden dæk, og de skal være grå.
DeaconWP
DeaconWP Jan 6 '15
Steen_Bo. Der er nogen lige oven over i denne tråd.
Steen_Bo
Steen_Bo Jan 6 '15
deaconWP, dem har jeg set, men jeg tænker mere i koks grå, og ikke sølv grå :-)
Teslaroad
Teslaroad Jan 6 '15
Steen_Bo jeg har sendt dig en pm :-)
Claus8930
Claus8930 Jan 6 '15

Får 4 stk. dæktryk sensorer til den "gamle" model Tesla i overskud. Pris kr. 1600

TSLAP85D
TSLAP85D Jan 6 '15
@hejgaard, jeg har sendt dig en privat besked :-)
KS
KS Jan 6 '15

Jeg kunne måske også godt være køber af et sæt 21" - farven ikke så vigtig og standen heller ikk - de skal blot ikke være skæve. De skal alligevel en tur til maleren og males matsorte, og overvejer et sæt til vinterbrug. Har også en "buddy" herinde fra, som kunne være interesseret i et par - et par skrammer OK, men uden er bedst. Kommer helt an på prisen.

TSLAP85D
TSLAP85D Jan 6 '15

@KennSeitzberg, pisse fed ide!! :-) hvad ville det ca. koste at få malet et sæt i matsort? 

Steen_Bo
Steen_Bo Jan 6 '15

@KenSeitzberg hvad må de koste. De fejler ingenting og snor lige, dog med gammel sensor. 

KS
KS Jan 6 '15

@TSLAP85D: Pulverlakeret (så det holder), ca 1500 pr. fælg - med regning :-)

@Steen_Bo: Helst ingenting :-) Derfor gerne med små skrammer

Singh
Singh Jan 7 '15

Ken har du overvejet at Vinyl wrappe fælgene istedet? Har set det skulle være ganske lige til.

120281
120281 Mar 23 '15
TSLAP85D: Har du solgt fælgene endnu og hvad er prisen ? Mere så jeg kan regne ud hvad de vil koste med de dæk jeg vil have på.