Hvornår har man Tesla vejhjælp?
Er det i garanti perioden på de 80.000 km /4år for generelle problemer og 8 år hvis det er batteri / driv linje?
Hvornår har man Tesla vejhjælp?
Er det i garanti perioden på de 80.000 km /4år for generelle problemer og 8 år hvis det er batteri / driv linje?
Ja - noget i den retning.
Du skal dog nok være opmærksom på at du selv skal betale hvis det ikke drejer sig om en garanti sag. Dvs. hvis du kører i grøften, eller bliver involveret i et uheld, så er det nok ikke Tesla's vejhjælp du kan trække gratis på.
Hej alle. Vores TMS er ude af garanti i starten af dec. Vi planlægger en skitur til Livigno i uge 1. Hvis batteriet står af 1000Km hjemmefra - hvad gør man så. Har man krav på at få skroget kørt hjem eller vil forsikringen have at man prøver at få den lavet lokalt hvilket i praksis betyder et nyt batteri fra Tesla til 150K. Er der forskelle på hvilket forsikringsselskab man har?
Da mit hw batteri på ms stod af for et par år siden nede i tyskland var det sos via kasko som dækkede. Tesla reimbursede mig dog efterfølgende for udgifter til billeje mm da jeg kom hjem
Hej alle. Vores TMS er ude af garanti i starten af dec. Vi planlægger en skitur til Livigno i uge 1. Hvis batteriet står af 1000Km hjemmefra - hvad gør man så. Har man krav på at få skroget kørt hjem eller vil forsikringen have at man prøver at få den lavet lokalt hvilket i praksis betyder et nyt batteri fra Tesla til 150K. Er der forskelle på hvilket forsikringsselskab man har?
Ja det er et godt spørgsmål.
Jeg ville ringe til
https://www.sos.eu/da/til-dig/roedt-kort/
og få det tjekket.
Men selv hvis de transporterer den hjem, så skal den jo et sted hen hvor den kan fikses.
kan godt være man bør have en plan for hvem der kan det og følge med i om der kommer nye til.