Ja, det kunne godt lyde til, at det er en sten, der har sat sig fast (og nogle gange lidt løst) bag bremseskjoldet. Det kan lyde virkelig fælt - skurrende/skrigende metallisk lyd (lidt ligesom negl mod tavle - bare 100 gange højere), hvilket tydeligt høres allerede ved helt lav fart. Grydelågslyden kommer formentlig, når stenen følger med bremseskiven rundt og banker imod bremseskjoldet for hver omdrejning.
Jeg fik min sten ud vha. hammer og mejsel. Det føltes ikke rart at bruge den slags værktøj på så dyr en bil. Men det lykkedes. Bilen op på en donkraft, dreje hjulet indtil stenen kom til syne. Stenen fik et ordentligt gok og blev halveret og så kunne stumperne efterfølgende lirkes ud vha. tænger og skruetrækkere. Det var ret bøvlet, men heldigvis slap jeg for at skille noget ad eller køre på værksted.
Har prøvet det nu 2 gange på vor MY fra marts i år. På den gl. M3 fra 2020 er det aldrig sket, at der er kommet en sten ind mellem forreste bremseskive og ankerpladen, men det lyder fælt. Med en træpind kan man trykke ind på ankerpladens kant sådan rundt om bremseskiven. Hvis det ikke hjælper, kør langsomt og giv rettet nogle kraftige bevægelser th. og tv. det virkede for mig.