Debatter raser, og jeg forstår egentlig ikke hvorfor det er så svært.
Hvis man har slået Sentry til ved parkering på offentlig vej og derved optager tilfældige forbipasserende uden grund, så overtræder man gældende lovning. Hvis man har slået Sentry ved parking på egen grund og derved optager tilfældige forbipasserende ude på offentlig vej, så overtræder man gældende lovning. Hvis man - derimod - har slået Sentry ved parking på egen grund og kun optager på egen grund og gør opmærksom på at man eventuelt optager forbipasserende, så er man nok rimeligt inden lovgivningen. Og derudover er der en masse afarter...
Det er jo helt håbløst at se Tesla-ejere i nyhederne, som ikke 'ved hvad min bil eller hvad Tesla gør'. Pyha, så ville jeg nok aflevere bilen igen. Eller i det mindste slå Sentry fra og derved overholde loven...hvis jeg opstiller et kamera midt på Islands Brygge som bare filmer løs, så ved jeg godt at jeg skal tænke mig om - hvorfor er det så meget anerledes bare fordi mit kamera sidder i en bil?
Ja, det ville da være rart hvis Tesla håndterede alting - men det er vel heller ikke forbudt at tænke eller handle selv?
Find så tomaterne frem, og kast løs - eller :))