Update…
Forreste højre USS (lige foran højre forhjul) indikerer at der hele tiden registreres noget. Kan det ikke passe at USS også er rodet sammen med kamera ifm AP/FSD på Teslaer med USS?
Hvis ja - så passer det med at bilen kan auto skifte vognbane til venstre men ikke højre? Ingen advarsler under kørsel men i reverse hvor bilen ses oppefra der er indikation fra USS selvom jeg holder med 4-5 meter til nærmeste objekt.
For en eneste gangs skyld ville jeg ønske at jeg ikke havde USS. Ærgerligt at USS ikke er slået fra under kørsel (ifm radar blev slået fra), og slået til igen ved fx snigende kørsel, bakke osv...
Service menu => Meddelelser => Ingen aktive fejlmeddelelser og nedenfor noget andet tilfældigt fra tidligere på dagen som ikke har noget med AP at gøre.
Næste gang jeg er på motorvejen må jeg prøve at lave vognbaneskift og være mere OBS på den præcise fejlmeddelelse - herunder hvad der står under meddelser. Jeg mener bare at der stod "Timeout for vognbaneskift" og fejlmeddelelse henviste til afsnit i manuel hvor der er en håndfuld mulige problemstillinger (fx hvis bilen ikke kan se afstribning på begge sider af banen den skal over i).
Savner lidt de gode gamle dage hvor man kunne ringe til et Tesla Hotline nr (engelsk/amerikansk) hvor det lod til at de "gik online" på bilen.
Nogen der ved om USS er Plug&Play (forudsat at stumpen er købt til netop Model 3), eller om der skal kalibrering m.m. til?