Tjaaeh det ser lidt rustikt ud, måske som RobertJ siger ; en version 1.0 der skal tilgodese årets turiststrømme. Der er da vist heller ikke en kop kaffe indenfor gå-afstand ?
Som jeg har skrevet i en anden tråd om at denne ville komme enten før sommerferien hvis det kunne nås ellers ført til jul er denne udelukkende sat op af hensyn til Normændende der skal sydpå. Så hvis det skulle nås inden sommerferien er det altså blevet en version 0.1. Den rigtige kommer til efteråret.
På skiltet står der i øverste højre hjørne, " 4 Temporary Charging Stalls". Yderligere i teksten fremgår det at der bygges 6-8 permanente standere foran Caféen ved truckstoppet. Håber på noget stilmæssigt som i køge med noget solpower. Det der stil over.
I baggrunden ses der to stål tårne med effekt elektronik og køling, samme model som der står i Bad Fallingbostel, der er bare kun 2 chargers.
-R
Det er da meget fint de opstiller "Temporary Charging Stalls" så vi kan komme sydpå og handle ASAP! ;)
Jaeeh, thumbs up !!, Seriøst der løses et logistisk hul, så må fintuningen komme efterfølgende
Hvis den er midlertidig, kan man jo lave noget der er blivende, og lade resten udføre, når der er tid til det. En smart begrundelse kan jo sagtens være, at man ikke vil smide mere arbejde i det, end at det ikke er spildt. Så jeg vil næsten æde min gamle hat på, at ladestanderne er placeret som de skal, og der kun mangler at blive lavet underlag på lade pladserne.
Uh, var den egentlig på kortet over kommende SuCs hos Tesla? Spændende med nye steder i Danmark. :)
Du kan, med skarpe øjne, se de midlertidige standere i baggrunden. Det er selvf. i Nr. Alslev.
Lige ved hovedindgangen til Café'n.
Meget fint at der kommer 8 standere op.
- R
Ja undskyld undskyld. FALSTER SuC.
Jeg ville da ikke fornærme de 'lollændere' her på forum. gnæk gnæk