Loading...
dk

MUSK er upopulær | Tesla Forum

cth
cth Aug 7

Tysklands største "Matas" kæde vil ikke længere købe Teslaer, da han støtter Trump.

SAP og SIXT siger det samme.

Mange er også sure over at han lægger en fake Kamela Harris video op.

Samt nu lægger sag an mod Ørsted og mange andre fordi de har boykottet hans X platform.

https:///...utm_campaign=daglige

Forummets indlæg er redigeret af cth Aug 7
KimT
KimT Aug 7

De bliver ikke de sidste der dropper Tesla. Det kommer til at gå hurtigt med mindre de dropper ham som CEO.

Hans højredrejning er ved at skræmme hans største kundegruppe væk, og Trumps kommentar om at han heller må støtte EV nu når Elon støtter ham, viser også bare at Trump kan købes for penge.

Det bliver nok synlig ifm Q3 salgstal - hvad han gør på X kan man vel være ligeglad med - med mindre det er ulovligt. Men eftersom han ikke ejer så meget af Tesla mere, må der være nogen der griber ind på et tidspunkt.

Forummets indlæg er redigeret af KimT Aug 7
P85DK
P85DK Aug 7

Gal eller genial kan være en meget lille forskel. Det virker som om han er blevet personligt såret på flere plan og til trods for hans store matematiske forståelse, så virker det som om han sætte egne personlige oplevelser lig med den universelle sandhed.

Biden inviterede ikke Tesla til det hvide hus = alle demokrater er forbrydere og fjender

Hans søn er transgender og er nu en pige = al snak og information om transkønede er nu skadeligt

Han er blevet citeret forkert eller fået lov til at sige hvad han vil = X er den eneste rigtige platform og alt hvad der bliver sagt der er sandt

Virksomheder ønsker ikke at købe reklamer på X = glem alt om frit valg og tving dem til at købe reklamer

etc. etc. etc.

MOS
MOS Aug 7

Jeg tænker lidt: Hvor blev idealismen af?

#ChargeGate, hvor Tesla ændrede i softwaren og skruede ned for ladehastigheden uden at informere eller få samtykke fra bilejerne. Tesla gør ikke det rigtige. De burde have informeret proaktivt, kompenseret deres early adopters og ikke benægtet og lade det komme til retssager, som forhales i det uendelige.

Jeg synes, man har hørt om en del retssager efterhånden, hvor jeg tænker: Der burde Tesla have været den gode/den voksne og reageret helt anderledes.

Senest sagen mod Ørsted - et firma som om nogen virkelig prøver at gøre noget godt for den grønne omstilling (som jo også er en del af Teslas mærkesager). Hvad sker der lige? Bare fordi Elon Musk vil tvinge dem til at købe reklamer på X? Fordi det kan man bare, eller hvad? I min bog er man da fri til at vælge eller fravælge at handle med hvem, man ønsker. Og hvis man har lyst til at gå sammen med hele nabolaget og boykotte en bestemt forretning, man ikke kan lide, så må man da gerne gøre det.

Hvor blev idealismen af?

Forummets indlæg er redigeret af MOS Aug 7
MOS
MOS Aug 7
Citat fra P85DK

Hans søn er transgender og er nu en pige = al snak og information om transkønede er nu skadeligt

Han er blevet citeret forkert eller fået lov til at sige hvad han vil = X er den eneste rigtige platform og alt hvad der bliver sagt der er sandt

Virksomheder ønsker ikke at købe reklamer på X = glem alt om frit valg og tving dem til at købe reklamer

Det kunne være sjovt at indrykke en reklame for transkønnede på X og se, hvad der sker? Lidt ligesom at tabe en kat med benene opad og med en håndmad bundet fast på ryggen. :-)

PeterE
PeterE Aug 8
Tjah, det er vist hans stille og rolige undergang med 240 kilometer i timen. Ind imellem er det skidt at være mere gal end genial. 
cth
cth Aug 8

han må være syg.. altså Musk. Hvorfor har han behov for at skrive det på et forum han selv er ejer af?

Den britiske premierminister raser mod Elon Musk

Storbritanniens nye premierminister Keir Starmer er vred på Elon Musk, skriver Politiken.

Vreden skyldes, at Elon Musk efter flere dage med optøjer i Storbritannien på det sociale medie X skrev, at “borgerkrig er uundgåelig”:

P85DK
P85DK Aug 8

Det der undre mig mest er at han har tid og overskud til at opsøge alle mulige online verbale slagsmål, det er jo ikke fordi han er arbejdsløs eller overlader alle detaljer til sine ansatte. Han får jo Anders Fog Rasmussen til at ligne en hippie der er fuldstændig ligeglad med detaljer.

At han blander sig i urolighederne i England virker også helt åndssvagt, der var virkelig ingen der forventede eller manglede hans indblanding.

cth
cth Aug 9
"Det bliver jeg nødt til at være" :-) :-)

Elon Musk skal interviewe Donald Trump

På mandag skal Elon Musk interviewe Donald Trump. Det oplyste Donald Trump for nylig selv på sit sociale medie Truth Social.

“Mandag aften vil jeg gennemføre et kæmpe interview med Elon Musk. Flere detaljer vil følge,” skrev den tidligere præsident i opslaget.

Elon Musk har givet sin fuldtonede støtte til Donald Trump i præsidentvalgkampen, og til gengæld lader det til, at Donald Trump har opblødt en del af sin modstand mod elbiler.

“Jeg er tilhænger af elektriske biler, det bliver jeg nødt til at være, fordi Elon har valgt at støtte mig meget markant,” sagde Donald Trump ved et valgmøde for nylig.

Ice2EV
Ice2EV Aug 12

Altså Trump lærer mega meget fra hans ven Putin.

Alt hvad Putin beskylder nogen for, gør han selv allerede.

Det samme med Trump:

https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/trump-amok-de-eksisterer-ikke/10329855

Var det ikke den største indsættelse i historien, da han blev indsat?? eller var det?

Mon han selv har faked tilskuerantal ved at AI den.

Forummets indlæg er redigeret af Ice2EV Aug 12
MOS
MOS Aug 12

For en gangs skyld taler Trump sandt. Hans stærkt narcissistiske tendenser gør dog, at han uforvarende kommer til at omtale sig selv. Projektiv identifikation - en klassisk, psykologisk forsvarsmekanisme:

'(...) det at skabe et falskt billede er VALGINDBLANDING. Enhver, der gør det, vil snyde med ALTING!'

Hans problem er bare, at når han peger fingre ad andre, så peger de fleste af hans fingre tilbage på ham selv. Vi husker vel alle sagen om forsøg på manipulation af valgresultatet i Georgia samt stormen på kongressen. To yderst alvorlige indblandinger i valget og direkte angreb på det amerikanske demokrati. Trump vil snyde med ALTING!

Forummets indlæg er redigeret af MOS Aug 12
PeterE
PeterE Aug 13
Og så bliver årets mest hypede interview lagt ned af et ddos-angreb tsk tsk tsk…
P85DK
P85DK Aug 13
Citat fra PeterE Og så bliver årets mest hypede interview lagt ned af et ddos-angreb tsk tsk tsk…

Et nedbrud skal jo have en undskyldning og et ddos angreb er bedre end at sige X ikke kan klare live streaming ...

På samme måde som Elon på X nu hylder alle de dårlige 'anmeldelser' som en sejr, da alle må være bange for sandheden - det kan jo ikke være fordi det rent faktisk var et shit show

jramskov
jramskov Aug 13

Han virker ikke helt rask, for nu at sige det mildt...

cth
cth Aug 14
Citat fra jramskov

Han virker ikke helt rask, for nu at sige det mildt...

lad endelig de 2 fjolser ødelægge det for hinanden, så vi kan slippe af med dem... 

Forummets indlæg er redigeret af cth Aug 14