Da EON for 1 år siden indførte spærreafgift på deres 11kW ladere efter 3 timer (det har de fjernet igen), og da vores forbrug på deres lyngladere var begrænset til 40kWh pr måned i deres All-inclusive ab. valgte jeg at droppe dem. Clever kørte tilbud på opsætning af ladeboks på eksisterende installation til 499,- Så den hoppede vi på. EON boksen fik jeg af dem, og den blev solgt på DBA til 1.000,-
På det tidspunkt kunne vi også bare se at det var ikke EON der var aktive med at få udbygget deres ladenetværk - ikke der hvor jeg havde brug for det. De er godt nok begyndt at få sat lyn lader op rundt omkring, men hvad nytter det når man er begrænset til kun at få 40kWh med i ens ab. hver måned.
Mht. parkering og opladning, så er det vel kun EON og Clever der tilbyder et "ude og hjemme" ab. Det er jo ikke noget OK/EWII/Nordlys - eller andre der har lader stående i det offentlige rum der gør.
Har som dig haft Abb hos Eon siden midt 10erne. Jeg er siden første installation flyttet, men da det var en mobil lader var det intet problem, jeg tog den bare med i flyttebilen.
Min boks blev skiftet sidste år. Jeg havde i det nye hus lagt 6mm2 kabel fra tavle til det røde CEE.
Der kom en installatør og smed boksen direkte på kablet og afmonterede CEE stikket.
Er pokkers glad for mit all incl. 'max750kwh'.