Loading...
dk

Pinligt at eje en Tesla - pga Musks rolle i valgkampen | Tesla Forum

PeterE
PeterE Oct 24
Så er dagen da i gang. Er det - eller bliver det - decideret pinligt at køre Tesla pga Musk/Trump?

Hmmm :)

P85DK
P85DK Oct 24

:-) Hvis du skal have lidt fakta baseret historisk underholdning til weekenden som samtidig ligner et spejl af hvad der sker i dag, så vil jeg foreslå at du læser lidt op på Henry Ford og The Dearborn Independent. I dag er det Musk og X.

Den hurtige og underholdende vej er at lytte til en podcast af Rachel Maddow der hedder Ultra. Der er to sæsoner. Som jødisk lesbisk MSNBC vært er Rachel Maddow nok ikke lige en Trump supporters først valg at lytte til, men hun er en god historiefortæller og den er faktisk sand den historie hun fortæller.

P85DK
P85DK Oct 24
Citat fra jramskov

https://stiften.dk/aarhus/jeg-har-koebt-en-tesla-jeg-er-en-hykler-men-samtidig-mand-nok-til-at-vaere-ligeglad

Han er stadig ikke mand nok til at han ikke behøver fortælle at han er ligeglad

Det var anderledes 'spændende' at køre stor SUV tilbage i 2007-2008. Der havde folk ondt i røven skal jeg hilse og sige

PeterE
PeterE Oct 25

Så burde man vist bare sælge. Men ok, ville jeg lige nu købe Tesla igen og derved hjælpe vores orange ven i det hvide hus? Nok ikke
cth
cth Oct 26
Citat fra PeterE

Ha ha... fås det som klistermærke?

Jeg skal 100% ikke have tesla næste gang.

Ikke kun på grund af Musk. 

Men også fordi der er kommet alternativer og kommer flere.

Forummets indlæg er redigeret af cth Oct 26
HrMogensen
HrMogensen Nov 7
Hvor kan man få en MAHA kasket til hattehylden? :)