Der er allerede en chef i min virksomhed der får sin som firmabil 1. december i år. Surt at jeg så må glo på den indtil min egen kommer...;-)
Tesla Model S er nu den mest solgte elbil i Danmark! Der er solgt 42 Tesla Model S i september måned og de blev først leveret i de sidste 10 dage i måneden. Nissan Leaf er stigende med 30 stk. Renault Zoe er først lige begyndt levering med 11 stk. og vil også stige i antal.
FDM og de andre medier har ikke opdaget det! FDM's tolkning af statisikken på deres hjemmeside er i hvert fald meget amatøragtig, når de kun taler negativt og sætter 10 dages salg af Tesla Model S op imod det samlede salg i år. I oktober bliver der nok mindst solgt 150 Tesla Model S. Det er det samme antal, som VW Passat!
Kilde: De danske Bilimportørers september statistik
Lad os høre om din oplevelse med bilen. Har der været nogle problemer indtil videre, osv.
Er der ikke nogen der snart skal have deres bil snart, bliver de ikke løbene leveret, jeg går også og venter
men hører ingen ting fra tesla, jeg så en i Odense i Torsdags wow den er flot sammenlignet med andre biler, hvis jeg bare viste hvornår jeg får min?
P#553.
min blev sat i produktion for et par uger siden. efter ca. 1 uge var bilen færdig produceret i USA.
Dagen efter ringede den danske Tesla repræsentant for at bekræfte at min email mm var korrekt, efter et par dage fik jeg så en mail med diverse spørgsmål om bl.a. forsikring, ejer oplysninger m.m samt et forslag til et leverings tidspunkt (dato og kl)
Du kan derfor forvente at høre fra Tesla i DK på følgende tidspunkter:
1. når du skal final konfigurere og underskrive
2. når din bil er færdig produceret og faktura skal fremsendes
3. ved levering
bortset fra det er det op til dig at ringe/kontakte Tesla hvis du vil snakke med dem undervejs - det er vel fair nok - de ringer nok også hvis der sker ændringer i planerne undervejs.
Jeg sidder og venter min nye Tesla bliver leveret sidst på eftermiddagen og det er nu glæder mig
SÅ er over halvdelen af ventiden gået - og jeg er stadig i live..;-)
Godt nytår til Alle TMS ejere og ventende ejere her på forum...;-)
Nu har Nellemand også fundet ud af leasing på Tesla S:
http://www.nellemannleasing.dk/index.php/aktuelle-tilbud/leasing-tesla-s
Jeg synes den leasing aftale ligner noget for små smarte firmaer der bare kaster penge efter deres ejere/partnere. Sådan et firma er jeg desværre ikke ansat i..;-)
200.000 ud og 7000 mdl/24 mdr. = 370.000 = 185.000/år. F... den svider!
Så er der Bestilt Model s 85 med Tech pakke, læder,glastag og parkerings sensor og tågelygter, luftundervognen er i første omgang valgt fra da den ikke kan køres i lav position bruges kun ved parkering og høj hastighed. Vi montere 10,5x22 Vossen fælge, og ønsker ikke bilen vil se høj ud da der ikke er mulighed for en sænkning. grunden til vi ikke ønsker luft undervognen er en dårlig erfaring med omkostninger og vedligehold af sådan en på sigt. men Mikkel i Tesla lovede at den standard blev lev i samme frihøjde som når luftundervognen er i normal position.
http://www.teslamotors.com/no_NO/forum/forums/my-model-s-vossen-22s
Men denne her er uden luft og tech pakken, den ser højere ud end dem vi har set med luft i normal position. Nogle der kan hjælpe der har modtaget en Model S i Dk uden luft og evt. kunne ligge et billede op?
Vi har 12 dage til og konfigurere færdig men ønsker og bekræfte hurtigst muligt.
Tak:) nu er det bare og vente..... Først var vi på hvid, men den sorte plastik bund på ko.f og side syntes kedeligt på den hvide, og folie vil ikke kunne holde så var der kun en tur til maler:( så gik vi til den brune, men efter og have set den live syntes vi den blev lidt for lys, så nu blev det til sort som er spot on med de 22" Vossen fælge der ryger på..