Loading...
dk

Forudbetalt Suc - følger det bilen eller? | Tesla Forum

PeterE
PeterE Mar 10

Hvordan er det nu, følger den forudbetalte/gratis SuperCharge bilen eller forsvinder det gode ved et salg? Jeg går ud fra at gratis premium connectivity er det samme? Jeg skal sælge, og vil ikke fortælle en køber noget som ikke passer :)

Peter

(og ja, det har 100% noget at gøre med at jeg er færdig med Elon Musk - bilen er jeg faktisk meget glad for. Ren symbolik, I know)

KimT
KimT Mar 10

Ved de gamle følger det med over ved salg.

Og er det ikke noget med at når man sælger privat, har de ikke lov til at pille ting ud.

Oprindeligt hed det sig vel at premium connectivity kun skulle være gratis i 8år, har dog ikke hørt de har slukket for det på nogle af de gamle biler endnu.

PeterE
PeterE Mar 10

Perfekt, tusind tak Kim - og jo, det lyder rigtigt. Jeg ville bare være sikker. Så ryger den på Bilbasen når jeg har fået taget et par nye billeder. 

Kiefer
Kiefer Mar 12

Jer der sætter til salg på bilbasen, hvor mange får egentlig det i sætter dem til salg for, eller bare i nærheden af det tal?

Jeg kan se der er flere der forsøger at sælge Model S'ere fra 2015 til over 150.000 eller endnu mere. Jeg fik ikke mere end 90.000 for min S85 med 275.000km da jeg byttede den ind for en anden bil.

Det eneste de kiggede på var mere eller mindre KM'tallet, jeg er i dag glad for jeg ikke ofrede de 12.000 for MCU2 eller 1000 for LTE kortet. 

/Martin

Forummets indlæg er redigeret af Kiefer Mar 12
PeterE
PeterE Mar 12
Godt spørgsmål Kiefer, jeg siger til når min er solgt. Forventer ikke 180, og sætter den nok ned med 5000,- om ugen til den er solgt.