Loading...
dk

Knirke/raslelyde inde i kabine. Highland LR RWD | Tesla Forum

Pedersen68
Pedersen68 Apr 7

Hej

Kan høre knirke og raslelyde fra området omkring hvor selen kommer ud af b stolpen. Opstår når jeg rammer fx lapninger på vejen. Tesla kontaktet men de har ikke oplevet det før. Er der noget her der har prøvet noget ligende. Det ødelægger indtrykket af en ellers dejlig bil. Havde en model ´23 lige før Highland og den havde ikke problemet

VH Claus

Ice2EV
Ice2EV Apr 7

Hej

Har set utube af problemt på en tidligere model. Tror det var en 21'er. Men husker det ikke helt.

Han tog kappen af B stolpen og satte et stykke "pakke skum" på således, at knirkeriet ophørte. Tesla havde også sagt at der ikke var noget at gøre ved den smule. Eller noget i den stil.

Så at de aldrig har hørt om det er vist et standard svar på problemer de ikke vil anerkende.

Pedersen68
Pedersen68 Apr 7

Tak for feedback. Den video har jeg set. Har fået en tid ved Tesla Århus 14 maj. Kan jo frygte at de ikke kan gøre noget. Men det vil da være underligt hvis jeg er den eneste i hele verden der oplever det. 

Ice2EV
Ice2EV Apr 8

Apropo knirke rasle lyde.

Var på langtur idag.

Efter jeg hvad gjort holdt i en time til noget besigtigelse.... Så have æsken fået en lille rasle/knirke lyd....

Kunne ikke lige bestemme hvorfra, men troede det var fra instrumentbord foran rattet, eller måske i siden....

Nå eftet 5 km, blev jeg trælt og skruede op for radioen.

Efter Vejle Syd, havde jeg lige været på det lille hus og hentet en kop kaffe og rydet op i kabinen, så der var plads til 2 tomme dåser som var tiltænkt resten af hjemturen.

Dylme om ikke lyden var flyttet til højre side nu! Opdagdede at det var de tomme dåser med pant, fra turen til Korsør, jeg havde flyttet over i højre dørlomme.   DOH.