Loading...
dk

Måtter til frunk og bagagerum | Tesla Forum

DITB
DITB Jan 7 '15

En af brugerne i Hong Kong er ved at arrangere et group buy af måtter til både for og bag.

http:///...runk-Mat-From-Taobao

I øjeblikket er RMB = DKK, så dvs ca 250 DKK for et sæt måtter, alt efter farve/kant type. 

Jeg havde tænkt om det ville være af interesse om jeg slæbte nogle sæt med til Danmark, hvad findes der på markedet og er der nogen interesse herfra?

Kristian70k
Kristian70k Jan 7 '15

de ser sku lækre ud

Gustavsfar
Gustavsfar Jan 7 '15

Den er jeg med på. Skal nemlig bestille inden for de næste par uger. De skal helst være helt sorte :)

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Jan 7 '15
Mike2810
Mike2810 Jan 7 '15

Den er jeg også med på skulle bestille indenfor de næste uger. Så mine skal være sorte med grå kant

Lund
Lund Jan 7 '15

Hvis du mener det, så 1 stk til trunk sort, raised, jeg kan ikke bruge frunk i min D.

Tak for tilbuddet!

Mvh Ole

Forummets indlæg er redigeret af Lund Jan 7 '15
Hejgaard
Hejgaard Jan 7 '15

Jeg er med på et sæt i sort med grå kant. Både Frunk og Trunk.

Tak for initiativet. ;)

Gustavsfar
Gustavsfar Jan 7 '15

Kom i den forbindelse til at tænke på at der i en af Bjørns sidste videoer vises at i hvert fald frunken er en anelse kortere i den nye Model S med autopilot hardware end i den gamle model...

Werge
Werge Jan 7 '15

Det var ikke i forbindelse med de fik autopilot hardware at frunken fik ny form. På Tesla shop står der følgende i forbindelse med deres frunk måtter:

Vehicles with a VIN number less than P21270 require a different front trunk mat. This floor mat does not fit the Dual Motor Model S.

Ved ikke hvornår P21270 blev produceret, men det må være omkring dec 2013, altså et år siden. Eneste forklaring jeg har kunne finde er:  ...the DC-DC converter moved from the front passenger wheel well to right behind the small "microwave" space in the frunk, thus reducing its available size....

//Werge

Werge
Werge Jan 7 '15

Jeg aftager gerne: frunk & trunk -- black, raised edge.
Mvh. Lars

Gustavsfar
Gustavsfar Jan 7 '15

Fint,  ja men så er den ged jo barberet sålænge at måtterne passer til biler efter produceret efter dec. 2013.

KennethOlsen
KennethOlsen Jan 7 '15

Jeg vil gerne have frunk & trunk - Black, raised edge

NOELON
NOELON Jan 7 '15

Hej DITB. Hvis dette kommer istand, så er jeg også hgerne aftager til et sæt i helt sort.

Claus8930
Claus8930 Jan 7 '15

Jeg er med på 1 sæt; frunk & trunk -- black, raised edge

- til en model D - Hvis der ikke findes til frunk, så blot til trunk

svogen
svogen Jan 7 '15

Hej. Jeg er også interesseret i et sæt til frunk & trunk - black, raised edge.

Super initiativ!

Raymond
Raymond Jan 7 '15

Jeg er også med på et sæt Black, raised edge

Morten
Morten Jan 7 '15
Kanon initiativ. Jeg aftager også gerne et sæt i sort med raised edge.
Bianco
Bianco Jan 7 '15

:-) Ja tak, frunk & trunk -- black, raised edge 

Singh
Singh Jan 7 '15

Så til en dual(Der først kommer til april 2015) kan man kun bruge den i trunk? Og det er så 125 kr. for en del eller hvorledes?

Jeg er dog med på en sort med raised edge til trunk(Hvis ikke frunk passer til en dual)

KS
KS Jan 7 '15

@DITB: Jeg aftager gerne: trunk -- black, raised edge. Hvis muligt 2 - så har jeg også et til gave..

Forummets indlæg er redigeret af KS Jan 7 '15
MrCoffee
MrCoffee Jan 7 '15
Enig Black rased Edge for me please til trunk
Sider: 1 2 3 4 »