Loading...
dk

Måtter til frunk og bagagerum | Tesla Forum

sjensen
sjensen Jan 7 '15

Ditto: frunk & trunk -- black, raised edge 

stormer
stormer Jan 8 '15
Ja tak. Frunk & trunk. Black, raised edge.
Chris
Chris Jan 8 '15
De ser meget fine ud. Aftager gerne et sæt. Også black med raised edge tak.
MDamm
MDamm Jan 8 '15
Det bliver da vist til en container shipment... Jeg tager også et sæt (frunk+trunk), beige med raised edge, hvis muligt.

/Michael
Forummets indlæg er redigeret af MDamm Jan 8 '15
Comeback
Comeback Jan 8 '15

jeg er også intresseret i et sæt

frunk & trunk - black, raised edge.

kajakaj
kajakaj Jan 8 '15

@DITB: Flot initiativ Lohse. Jeg vil også gerne bestille et sæt til Trunk og Frunk i Beige og raised edge.

Har Model S 24600 fra marts 2014 med standard musikanlæg. Hvis de når at komme inden træf 16.5 i Vejle, må de gerne sendes med en herover.

PGH
PGH Jan 8 '15

Super godt initiativ, jeg vil gerne bestille til frunk & trunk - Black, raised edge

kajakaj
kajakaj Jan 8 '15

Citat Lohse: ~~slæbte nogle sæt med til Danmark.  Det bliver vist efterhånden til lidt mere end håndbagage i flyet :-) 

Hansen
Hansen Jan 8 '15

Såfrem du har plads i håndbagagen vil jeg gerne bestille frunk + trunk - Black, raised edge

DITB
DITB Jan 8 '15

Overvældende interesse må jeg sige!

Jeg mener et sæt vejer 2,5 kg, og vi har også almindelig bagage med, så jeg skal lige se hvad det kan blive til. Skal også lige undersøge mht told/moms mm, om det bliver til noget eller ej. Jeg ved ikke om jeg kan honorere alle de mange forespørgsler, men lige nu ser det ud til at hvis det ellers går, så skal jeg bare tage alle de måtter med jeg kan slæbe, så skal jeg nok komme af med dem. Ellers må vi se om der kan arrangeres et shipment på en måde, men jeg er ikke erfaren i at importere varer fra Kina til DK. Det er der til gengæld andre der er, så lad mig lige høre omkring, før jeg kan love noget.

Skriv gerne privat besked med bestilling, sådan så hvis det går igennem så ved jeg hvem der skal ha hvad. Og hvis det bliver til noget bliver det noget med betaling forud.

Jeg vender tilbage.

Gustavsfar
Gustavsfar Jan 8 '15

Mht. Importkøb fra Kina så koster det told og afgift når varen koster over 80 dkr. Muligvis gælder der andre regler/ højere beløb hvis man personligt hjembringer varen...?

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Jan 8 '15
Singh
Singh Jan 8 '15
AFGIFTSFRI INDFØRSEL FRA IKKE EU-LANDE VÆRDI

Ved indrejse fra ikke-EU-lande kan der told- og afgiftsfrit medføres varer til en samlet værdi, der ikke overstiger 3.250 kr. pr. person, når varerne er til privat brug eller forbrug.

kajakaj
kajakaj Jan 8 '15

Nok lidt svært at forklare tolderen at 24 sæt måtter er til privat brug, medmindre man skal bruge dem til gulv i sommerhuset

Hogh
Hogh Jan 8 '15

Jeg vil også godt bestille frunk + trunk...Black, raised edge :)

DITB
DITB Jan 10 '15

Jeg køber lige 5 sæt til at starte med, et til mig selv, et til en ven, og så de sidste 3 til "demo". Jeg kan se der er kø i min indbakke, så jeg må hellere lige checke. Skal de her måtter til DK, kommer de nok til at koste noget mere end 160 DKK pr styk (320 DKK for et sæt), alt efter hvordan det bliver med moms, told, forsendelse mm. Men lad os nu se hvilken kvalitet det er, og hvordan de er i forhold til de originale fra Tesla.

Jeg skal nok rapportere tilbage når jeg har dem - har lige betalt for ham der organiserede vores "group buy", så mon ikke jeg har dem om en uges tid? i DK i februar ...

Jeg har læst alle private beskeder men ikke besvaret. Jeg skal nok vende tilbage når jeg ved mere, først og fremmest ville jeg lige høre om der var interesse og det må man sige der er. Jeg har lige købt en taske med "Vejhjælpsudstyr" inkl førstehjælp, dækpumpe til 12V stik, startkabler (!) og meget mere - til ca 130 kr (det er i CostCo, USA - en slags mellemting mellem Metro/Bilka/Tigeren. Det havde været super hvis man bare lige kunne købe en mængde af hver og så tage det med, men told/moms/fragt sætter jo sine grænser.

Forummets indlæg er redigeret af DITB Jan 10 '15
HeronlineDK
HeronlineDK Jan 11 '15

Tesla bilmåtter i luksus kvalitet leveres i farver, kant farve, tekst eller logo se mere www.heronline.dk

eller skriv gerne en mail på heronlinedk@gmail.com 

senere kommer der bagmåtte, trunk, gummi måtter.

Forummets indlæg er redigeret af HeronlineDK Jan 11 '15
DeaconWP
DeaconWP Jan 11 '15

@Heronline. Jeg tror der er et sted her på forum, hvor der er reserveret plads til salgs annoncer.

Du får nok mere ud af at poste dem der, i stedet for i en tråd, hvor læserne måske ikke kan finde dem igen.

edit:

PS. Denne tråd er om kammeratlig hjælp til andre forum brugere. ;-)

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Jan 11 '15
HeronlineDK
HeronlineDK Jan 11 '15

Deacon tak for info :)

Jesperbang
Jesperbang Jan 17 '15
Jeg er også med på et sæt sorte front and trunk. ;)
Claus8930
Claus8930 Jan 17 '15

@HeronlineDK; Det er nogle fine måtter. Er der mulighed for at få Tesla Logo på i rødt?

Sider: « 1 2 3 4 »