Hej Claus ja det er også muligt :)
@heronline
Hvad er tidsperspektivet mht. en kommende levering af formstøbte gummimåtter til for og bag samt frunk og trunk?
Hej Gustav
Har ikke nogen status lige pt. det hænger lidt i form den støbeform der skal laves er ret dyr, så
forhører mig lige lidt omkring.
/B
Ok tror der er en del herinde som kunne være interesserede i disse. De originale gummimåtter er vist også smådyre så vidt jeg kan forstå...
Jeg har et enkelt sæt med til Danmark, og skal til officiel åbning af Køge superchargeren her kl 11. Hvis der er nogen der kommer derned kan måtterne besigtiges (sort, høj kant, til 85 UDEN "D")
Jeg er lidt ked af alt den ståhej - det bliver for dyrt/besværligt at kunne servicere alle så jeg foreslår man bruger en lokal sælger i DK af denne slags måtter. Det ene sæt skal jeg nok af med, men ved ikke til hvem af de mange interesserede! Jeg har et sæt i min egen bil og har haft et sæt med til en ven her i DK der venter på en 85D (selv om det ikke passer til D)
Men som sagt, nogen i Køge her idag, så kan i i det mindste se måtterne. Min egen Tesla er i Hong Kong, så jeg ankommer i en lånt brun Yaris. Sort fleece med rødt logo på (IKKE Tesla )
SQLCPH, det er jo også originalt så.
Vi måtte "nøjes" med Klima/energi/miljø minister Rasmus Helveg Petersen. Ingen Elon, ingen kronprins. Man kan vel sige at Rasmus er en slags kronprins, dog inden for Helveg Petersen "kongeriget".
Jeg fik det den 05. januar. på min faktura står der FLR MAT, TRUNK, LNR SET - MDLS 1240kr + moms = 1550kr
Måtterne lå i samme papkasse
http://heronline.dk/category.php?id_category=1909 = 599 kr. inkl. moms :)
1. Der snakkes om gummimåtter
2. Der er oprettet en kategori til salg, undlad venligst at komme med tilbud i trådene.
Tak
For at afslutte hele debatten her - der var jo en overvældende interesse for de her måtter. Pga told/moms/forsendelse etc kan jeg ikke lige hive en større forsendelse hjem.
Jeg har dog et enkelt sæt til overs, passer til Model S UDEN frontmotor. Med den store interesse der har været ved jeg nu ikke hvem der skal ha det sæt, hvad siger panelet? Måtterne befinder sig i Københavnsområdet, og jeg får ikke selv brug for det her sidste sæt, som kostede mig 450 kr (både frunk og trunk).
Hej Lohse. Jeg går ud fra at de er sorte, - i så fald lader du bare en anden få fornøjelsen af det gode køb. Jeg er aftager hvis de er beige. Jeg har en S85 fra marts 2014 uden frontmotor og uden udvidet musikanlæg (så den har bagagerum der går helt ud til bagskærmene.)
De er sorte med høj kant. Jeg ved jo alt for godt at stort set alle der har en Tesla leder konstant efter en undskyldning for en køretur. Jeg er bare ked af at jeg ikke har et sæt til alle der vil ha ... kajakaj var først til mølle oprindeligt men er på udkig efter beige.