Loading...
dk

Spotify | Tesla Forum

Cubic
Cubic Sep 19 '25
Hmmm, den s…. Spotify er gået død, jeg kan ikke logge ind, der er bare den der “loading” cirkel der drejer rundt, og kan ikke komme videre derfra. Nogen der har et tip ?
MOS
MOS Sep 19 '25

Der er tidligere nogle, der ved problemer med Spotify har anbefalet følgende: Skift sprog i indstillingerne. Lav en reset. Skift sprog tilbage igen. Log ind på Spotify. Måske virker det så igen.

Cubic
Cubic Sep 19 '25
Lave en reset af bilen?
MOS
MOS Sep 19 '25

Ja, ved at trykke og holde de to scroll-hjul på rattet inde, indtil den genstarter.

Cubic
Cubic Sep 19 '25
Nå pyyha, troede du mente fabriks reset. Det har jeg prøvet, men ikke med sprog ændring, det må prøves i morgen.
Cubic
Cubic Sep 20 '25
Update : det virkede ikke.
MOS
MOS Sep 20 '25

@Cubic

Så må du nok prøve at oprette en sag hos Tesla.

Cubic
Cubic Sep 20 '25
Det kunne vel ikke være fordi jeg er i Spanien, og lige har modtaget opdatering til bilen.

Tak for indput, jeg laver en sag.
Cubic
Cubic Sep 20 '25
Det kunne vel ikke være fordi jeg er i Spanien, og lige har modtaget opdatering til bilen.

Tak for indput, jeg laver en sag.
MOS
MOS Sep 20 '25

Jo, det kan vel sagtens skyldes en bug i den nye opdatering, du har fået. Måske virker det igen næste gang, du får en ny opdatering.

Jeg ville dog stadig oprette en sag hos Tesla, så de bliver gjort opmærksom på fejlen.

Cubic
Cubic Sep 20 '25
Der er oprettet en sag, så må vi se hvad de finder ud af.
Cubic
Cubic Sep 25 '25
Var det ikke noget med, at Musk har opgraderet service niveauet?? for det er ikke sket endnu…. Jeg har ventet i 5 dage på en reaktion/svar fra Tesla, og intet er sket siden oprettelse af sagen, og bevares det er ikke det vigtigste i denne verden, at Spotify ikke virker