Den står fandme flot din bil :-)
Min 2020 ligner jo lort sammenlignet med.
Hvorfor har du ikke 420 stenslag i motorhjem ligesom mig?
https:///...-Sport-VS-Rivals.htm
Jeg skifter selv til CC3 sport snart...
Bremserskiver og klodser, der vil jeg anbefale at du vælger Brembo, det er det den er født med og når du kun skifter én gang hvert 10. år, så skal den også have det bedste. Skiverne er ca. 1.000 kr. /stk på steder som Autodoc. Klodserne er ca. 500 kr. pr. aksel.
Det er et oplagt gør det selv job, selv hvis du aldrig har lavet noget før, det er virkelig nemt. Det eneste man dog skal være forsigtig med, det er boltene når man skal have kaliberne af. Når de har siddet i mere end 10 år, så kan de godt sidde godt fast. Så meget tålmodighed, meget WD40, og lidt hhv løsne og stramme hele vejen indtil de kommer nemt ud. Ellers risikere du at ødelægge genvindet og så er det i værste fald en ny kaliber.
Michelin CC3 kommer da ikke i 265/35-21, gør det? Jeg skal også have nye dæk. Jeg har et sæt 21" som dine jeg bruger om sommeren, de dæk er tæt på slicks og så har jeg et sæt 21" turbine med vinterdæk som også trænger til nye dæk og så et sæt 19" med helårsdæk som kommer på når ungerne bruger bilen på kør selv ferie i Europa, men dem nægter konen at have på når bilen er hjemme. Det ville være fint med CC3, men der skal jo 265/35-21 bagpå, såååå