Det ser ikke ud til at jeg kan uploade fra mobilen, kommer senere.

Jeg gav også min en børstevask i dag, selvom manualen siger man ikke skal, men den trængte og så fik den også en omgang voks.
Jeg mødte en anden Model S ejer i Tåstrup i går, han ville pakke hele bilen ind i Folie for at beskytte lakken, er der nogen som har erfaring med det?
Husk det er altid den første ridse der er værst ;-)
Har du valgt den smalleste vaskehal på vejen, eller?
Normalt benytter jeg en relativ ny vaskehal ved en Statoil her uden for Århus, hvor der ikke er problemer med at få en bil på ca. 2 meter ind i bredden. Tilgengæld har den Shell der ligger 10 meter ved siden af en vaskehal hvor jeg dårligt nok ville forsøge at køre en punto ind...
/Martin
Hej.
De første 1.5-2 år min hustru havde sin helt nye Mercedes 4x4 blev den vasket i hånden i kildevand!
På et tidspunkt blev hun dog også træt af det, og nu bliver den også vasket i vaskehal...
/Martin
Husk på at når vi får bilerne i Europa, er de jo allerede 2-3 måneder gamle :-)
/Martin
Ah 5 uger mit tilfælde. Men sandt. Ikke en sprit nylakeret bil man får :)
Har du fået din bil 5 uger efter produktionsdato?
/Martin
tror nu den har fuldt same holdbarhed som andre lakeringer - min har godt nok kun fået 1 tur i vaskehallen hos Q8, men ingen sport efter børster eller tilsvarende - bliver nok bare ved med at vaske i hal som jeg altid har gjort.
@Kiefer efter det i "mytesla" stod Produktion færdig
Er der gået fem uger til bilen leveres. Men status på "my tesla" skal nok tages med en gran salt.
@Niels amr. tesla forum har skrevet om at malingen er blødere end hvad man normalt ser (også ved biler produceret i fx. Detroit), da der er andre regler for "luft forurening" under malingen af bilerne i Californien.
Det skulle gælde i højrere grad for de mørke biler.
Men det er vel bare malingen. Ved ikke noget omkring klar lakken.
Hej.
Hvad koster det at få pakket bilen ind, hvordan vasker man efterfølgende en bil der er pakket ind i folie, og hvor længe holder det egentlig?
/Martin