Jeg har nu siddet i bilen og genstartet 3 gg - men ingen 6.1 release endnu. Kan man force en download måske eller går det efter anciennitet? Jeg må overnatte i bilen så spændt er jeg ;-)
@SQLCPH Du burde få en notifikation på din telefon, hvis du sætter hakket i Tesla app'en.
Nu er det min første update - kan det gøres via 3G eller skal bilen være på WIFI?
bedst med wi-fi men 3G er fint (også min første) der er nogen gange spekuleret i at de vælger dem med den bedste forbindelse først.. men det er vist fakta at de smider 200 win nummere op af gangen og så er der en sever der uploader dem :) random
Tak Kristian - var begyndt at sidde og overveje om jeg skulle til at bære wifi extender ud i garagen. ;)
du ville skrige af grin hvis du så min parkering til aften :) holder helt tæt til huset.. utrolig tæt på et bed.. trods jeg har et 4G modem fast i bilen :) men vil jo så gerne have cruise control i morgen.. glæder mig til at prøve det :)
ha ha - samme overvejelse her - ind og holde i haven.
Har tjekket min tlf + My Profile på Tesla + lige været ude og se i bilen, men kan ikke se at have modtaget 6.1 - hvordan fik du besked?
Opdatering tager normalt op til 45 minutter, så stå evt. tidligt op og check. Den skal sættes i gang af dig selv. Hvis du ikke kan nå opdateringen inden du skal af sted, kan den blot udsættes til senere.
@Hookmaker - har du fået overtalt Tesla Service til at opdatere, eller har du et ærinde derude alligevel?
Så vidt jeg ved opdaterer de ikke on-demand. Det jeg er blevet oplyst er, at de har startet udrulning, men at der kan gå flere uger før den er ude hos os alle.
Jeg har fået 2 af mine opdateringer hos Tesla tidligere - men det ville de så ikke idag, nå WTF, fik fixet mit 12V batteri som var fejlmeldt.