Loading...
dk

TeslaMotors.com bliver opdateret! | Tesla Forum

Hookmaker
Hookmaker Jan 8 '15
...og nu Er vi tilbage til det gamle look....;-)
MicTheCat
MicTheCat Jan 8 '15
Måske pga udruldning af version 6.1 som jeg har modtaget i dag. Den indeholder opdateringer til kalenderfunktion samt længe ventet guide linier når man bakker. Det virker perfekt. Især ved parallelparkering som jeg foretog i dag med 15 cm mellem bil foran og bagved. Der er også en fed feature når man kører med navigation hvor den fortæller hvilken procentsats der er tilbage på batteriet ved ankomst til desrination samt om man kan klare turen tilbage igen uden opladning
kmTesla1
kmTesla1 Jan 8 '15

jeg har da ikke fået en opdatering min nyeste hedder V. 6,0  :-(

Renedyhr
Renedyhr Jan 8 '15
Nu med V6.1 næsten som at få en ny bil ;-)
SQLCPH
SQLCPH Jan 8 '15

Jeg har nu siddet i bilen og genstartet 3 gg - men ingen 6.1 release endnu. Kan man force en download måske eller går det efter anciennitet? Jeg må overnatte i bilen så spændt er jeg ;-)

Bianco
Bianco Jan 8 '15

@SQLCPH Du burde få en notifikation på din telefon, hvis du sætter hakket i Tesla app'en.

Hejgaard
Hejgaard Jan 8 '15

Nu er det min første update - kan det gøres via 3G eller skal bilen være på WIFI?

Kristian70k
Kristian70k Jan 8 '15

bedst med wi-fi men 3G er fint (også min første) der er nogen gange spekuleret i at de vælger dem med den bedste forbindelse først.. men det er vist fakta at de smider 200 win nummere op af gangen og så er der en sever der uploader dem :) random

Hejgaard
Hejgaard Jan 8 '15

Tak Kristian - var begyndt at sidde og overveje om jeg skulle til at bære wifi extender ud i garagen.   ;)

Kristian70k
Kristian70k Jan 8 '15

du ville skrige af grin hvis du så min parkering til aften :) holder helt tæt til huset.. utrolig tæt på et bed.. trods jeg har et 4G modem fast i bilen :) men vil jo så gerne have cruise control i morgen.. glæder mig til at prøve det :)

Hejgaard
Hejgaard Jan 8 '15

ha ha - samme overvejelse her - ind og holde i haven.

Har tjekket min tlf + My Profile på Tesla + lige været ude og se i bilen, men kan ikke se at have modtaget 6.1 - hvordan fik du besked?

kajakaj
kajakaj Jan 8 '15

Opdatering tager normalt op til 45 minutter, så stå evt. tidligt op og check. Den skal sættes i gang af dig selv. Hvis du ikke kan nå opdateringen inden du skal af sted, kan den blot udsættes til senere.

Hookmaker
Hookmaker Jan 8 '15
Napper min hos Tesla imorgen i stedet...;-)
Hejgaard
Hejgaard Jan 8 '15

Tak kajakaj - hvordan ser man at der er en update?

kajakaj
kajakaj Jan 8 '15

Står på skærmen, når du kommer ud til bilen.

Hejgaard
Hejgaard Jan 8 '15
Merci ;)
heinzemann
heinzemann Jan 9 '15

@Hookmaker - har du fået overtalt Tesla Service til at opdatere, eller har du et ærinde derude alligevel?

Så vidt jeg ved opdaterer de ikke on-demand. Det jeg er blevet oplyst er, at de har startet udrulning, men at der kan gå flere uger før den er ude hos os alle.

Hookmaker
Hookmaker Jan 9 '15

Jeg har fået 2 af mine opdateringer hos Tesla tidligere - men det ville de så ikke idag, nå WTF, fik fixet mit 12V batteri som var fejlmeldt.

Lyngedrengen
Lyngedrengen Jan 11 '15
Hej

Så er vi igang igen med maintenence af Teslamotors.com....spændende! (Tjekket her kl 08.35) :-)

VH
Jan
Lyngedrengen
Lyngedrengen Jan 11 '15
....og nu 08.43 er der en ny side oppe at køre.....
Sider: « 1 2 3 »