Loading...
dk

Multivan byttes med Tesla S85 | Tesla Forum

Legoland
Legoland Jan 10 '15

Har en Multivan Highline 174HK aut i sort fra 2007. Kun 66.000 km! Står mere eller mindre som ny. Den har næsten alt ekstraudstyr man kan få fra VW.

Gerne bytte med Sort eller mørk blå Tesla S85

Der må gerne være følgende i Tesla'en

- Panoramatag 

- Lys læderkabine

- Techpakke

- Luftaffjedring

- Vinterpakke

- Sikkerhedspakke

- Dobbeltlader

- 7 sæder

Jeg ved godt at mange måske ikke bytter den vej, men her er muligheden altså.

Kun svar på mail/pm

Kiefer
Kiefer Jan 10 '15

Det er vist et af de sjoveste indlæg jeg længe har set :-)

/Martin

MrCoffee
MrCoffee Jan 10 '15
Optimistisk :)
Kristian70k
Kristian70k Jan 10 '15

:) følger lige denne tråd.. spændene hvem der melder sig.. mit bud er at Legoland får en tesla men ikke i en byttehandel :)

Kristian70k
Kristian70k Jan 10 '15

:) slet ikke.. det kommer han da helt sikkert til.. men ud fra min egen indstilling ville jeg ikke gå fra El til ICE igen.. derfor.. det økonomiske tager jeg ikke stilling til :)

kajakaj
kajakaj Jan 10 '15

Never ICE Again - har ventet på en brugbar (læs rækkevidde) og flot elbil i 10 år og den er bare fantastisk at køre i.

DeaconWP
DeaconWP Jan 10 '15

Baronen +1

Kiefer
Kiefer Jan 10 '15

Jeg er også ret overbevist om  at, der ikke er ret mange der vil gå fra Tesla til ICE, og hvis der endelig er en, så tror jeg at han enten går meget stille med beslutningen, eller 2 vil lave rigtig meget larm over beslutnigen og begrundelsen.

Det er da bestemt ikke utænkeligt at der på et tidspunkt kommer en eller flere, der af forskellige årsager er nød til at gå fra Tesla til ICE. F.eks. ved konkurs af virksomhed, der er jo mange herinde der har egen virksomhed og sikkert også mange hvor virksomheden ejer bilen. Der kan det måske være nødvendigt at realisere pengene og købe en Nissan Micra i stedet ;-)

Jeg synes ikke vi dømmer denne nye bruger, jeg vil dog mene at det nok er bedre at forsøge at kontakte en af de forhandlere af biler der har en Tesla stående, de er nok mere tilbøjelige til at lave en byttepris nu hvor Tesla ikke selv vil.

/Martin

Niels
Niels Jan 10 '15

Nu er der jo en del Tesla'er til salg og man kan da sagtens forestille sig en person som gerne bytter (+penge) for så senere at sælge multivanen - derved er man kommet af med en relativ dyr bil (med begrænset antal potentielle købere) og har en mere "standard" bil som man kan sælge til en støre puplikum. naturligvis for blot at bestille en ny Tesla.

Eller alternativt hvis man er i gang med at sælge sin "gamle" Tesla og købe 2 biler (ICE + ny Tesla)  og blot ønsker at beholde multivanen og derved har fået solgt sin Tesla.

Uanset hvad skal det da nok lykkedes for legoland at enten sælge eller bytte, og en del andre Tesla ejere har været samme mølle igennem (altså at sælge/bytte en bil inden køb af Tesla).

Kristian70k
Kristian70k Jan 10 '15

:) napper du den deal Niels? :)

Niels
Niels Jan 11 '15

min er solgt - venter blot på en ny