Jeg mangler ikke 3G, men syntes jeg mangler lidt trafik info på den store skærm her til morgen.
Verden ser meget grøn ud.
Runi, jeg har før haft problemer som blev løst ved en genstart af skærmen.
(Hold de 2 scrollhjul nede i 10-15 sek, dette laver en dyb reset)
Er der nogle der ved om det blot er en software opdatering der skal til, når Tesla engang bestemmer sig for at benytte sig af 4G?
ved ikke med de nyeste biler.. men 4G er hardware.. - har selv fast et 4 G modem i bilen.. så ungerne kan surfe og nettet altid er rapt :)
Er 4G ikke udbredt i USA, eller hvorfor kører en så høj teknologisk bil der er afhængig af en net forbindelse, på sådan en forældet teknologi?
Jeps.. det er helt korrekt Simon, det er også kun fordi jeg bruger en del tid i bilen, hvor jeg skal arbejde på nettet.. så det er bare nemt med et modem.. det er ikke for at opdatere kortet hurtigere :)
Tænker det da på et tidspunkt må blive muligt at streame video, om ikke andet når bilen holder stiller (f.eks. når man sidder og venter mens bilen lader).
Men det er nok fordi, at man ikke betaler for dataforbrug, og det vil stige eksplosivt, hvis man kunne stream film.
Det er ikke fordi det ikke på nuværende tidspunkt er muligt at streame på skærmen, det kræver bare lidt hjælp af en VDI løsning som kan være lidt langhåret at sætte op. Og skal det være helt godt kræver det et grafikkort i serveren til en 40-50.000...
/Martin
Ipad air, 128 Gb med simkort slot til 4G. 5.544 kr her på Helgoland. En nakkestøtte holder til 45 kr i Netto.
SÅ KØRER DET FOR DIG!