Loading...
dk

Foredrag om elbiler (eller andet naturvidenskabeligt) | Tesla Forum

MartinC
MartinC Jan 15 '15

Hej,

Jeg er frivillig i non-profit organisationen Ungdommens Naturvidenskabelige Forening (UNF), hvor jeg er frivillig arrangør. UNF handler om at udbrede naturvidenskab til andre unge fra gymnasiet og op.

UNF Aalborg er vi i gang med at planlægge vores næste sæson (2015 forår), og her tænkte jeg det kunne være super fedt med et foredrag om elbiler. Og hvem har mere interesse om elbiler end folk der ejer en Tesla? Ingen vil jeg gætte på :)

Er der nogen af jer, eller kender i nogen, som vil holde et foredrag om elbiler, emnet er ikke helt fast, så det er op til foredragsholderen.

Hvis i også kan, eller kender en, som er foredragsholder i noget andet naturvidenskabeligt i gymnasie/universitetsniveau, så må i også meget gerne skrive, om det er robotter, kemi, fysik, rummet, biologi, matemaik, osv..

Som en bemærkning er vi alle 100% frivillige, og derfor ikke kan tilbyde penge for foredraget. Men vi tilbyder selvfølgelig at dække alle udgifter mht. foredraget, heriblandt transport, mad og logi.

Jeg håber i vil hjælpe, og så kan jeg ikke lade være, med at skrive, at jeg misunder alle jer som ejer en Tesla. Hver gang jeg ser en bliver min dag 10 gange bedre, og jeg skynder mig at tage alle de billeder jeg kan :)

Mvh. Martin Sohn (MS), UNF Aalborg

Forummets indlæg er redigeret af MartinC Jan 15 '15
Kristian70k
Kristian70k Jan 16 '15
Jeg er ikke fordrags holder.. Men jeg kan godt nok ævle om det hele tiden ;)
Kristian70k
Kristian70k Jan 16 '15
Dermed kan kun tilbyde Tesla snak ;) og fremvisning
MartinC
MartinC Jan 17 '15
Citat fra Kristian70k Jeg er ikke fordrags holder.. Men jeg kan godt nok ævle om det hele tiden ;) 

Det gør jeg også, og jeg ejer ikke engang en. Min familie og mine venner synes nogle gange det er lidt for meget.

Jeg prøver at spørge længere oppe, om det er fint med en Tesla ejer, men jeg er bange for at det ikke er "nok" til et foredrag.

Derimod, hvis jeg finder en foredragsholder og han/hun har lyst til at have en Tesla ejer med, så skal jeg nok skrive, ellers mange tak :)

Ved du hvordan man kan få noget prøvetur i Aalborg? Jeg har godt nok været til én prøvetur (kun min far måtte køre :/ ) i Skagen, men det er simpelthen bare ikke nok for mig ;)

kajakaj
kajakaj Jan 17 '15

Du kan booke en prøvetur på Teslas hjemmeside - så bliver du kontaktet når der bliver prøvekørsler i dit område.

http://www.teslamotors.com/da_DK/