Hej,
Jeg er frivillig i non-profit organisationen Ungdommens Naturvidenskabelige Forening (UNF), hvor jeg er frivillig arrangør. UNF handler om at udbrede naturvidenskab til andre unge fra gymnasiet og op.
I UNF Aalborg er vi i gang med at planlægge vores næste sæson (2015 forår), og her tænkte jeg det kunne være super fedt med et foredrag om elbiler. Og hvem har mere interesse om elbiler end folk der ejer en Tesla? Ingen vil jeg gætte på :)
Er der nogen af jer, eller kender i nogen, som vil holde et foredrag om elbiler, emnet er ikke helt fast, så det er op til foredragsholderen.
Hvis i også kan, eller kender en, som er foredragsholder i noget andet naturvidenskabeligt i gymnasie/universitetsniveau, så må i også meget gerne skrive, om det er robotter, kemi, fysik, rummet, biologi, matemaik, osv..
Som en bemærkning er vi alle 100% frivillige, og derfor ikke kan tilbyde penge for foredraget. Men vi tilbyder selvfølgelig at dække alle udgifter mht. foredraget, heriblandt transport, mad og logi.
Jeg håber i vil hjælpe, og så kan jeg ikke lade være, med at skrive, at jeg misunder alle jer som ejer en Tesla. Hver gang jeg ser en bliver min dag 10 gange bedre, og jeg skynder mig at tage alle de billeder jeg kan :)
Mvh. Martin Sohn (MS), UNF Aalborg