Enig, det eneste man kan glæde sig over er en rabat her og nu, hvordan det udmynter sig senere kan ingen spå om.
Enig, det eneste man kan glæde sig over er en rabat her og nu, hvordan det udmynter sig senere kan ingen spå om.
Blev også ringet op i går af Tesla og advaret om prisstigninger indenfor nogle få dage.
Det endte så med bestilling af et stk. P85D til levering i august :-).
Simon: Jeg tror ikke en 2-3% prisstigning har den vilde indflydelse på brugtprisen.
/Martin
Synes dog det er underligt at nogle har fået at vide at der kommer prisstigninger på 2% og andre er informeret om 5-7%. Sjovt de ikke synger samme sang :P
Tror personligt næste gang der kommer til at ske noget stort på Model S området, så kommer de med en faceliftet udgave.
Jeg blev da lidt overrasket i dag, da jeg konstaterede at min 1 måned "gamle" TMS er steget mere end 3,8% siden jeg bestilte den i midten af november!
Rygte: DK priser stiger med 7% i weekenden. En pålidelig kilde blev ringet op af Tesla her til morgen og presset til at bestille nu. Ellers ville prisen stige ca. 7% hen over weekenden.
Man kan jo så diskuterer om det er pæn af Tesla at oplyse dette, eller om det er snedig amerikansk salgs-afpresning :-)
Mon ikke det passer. Jeg bestilte selv lige efter et lignende rygte i januar, hvor prisen steg over weekenden. Det er super fint at man ikke behøver andet, end at udfylde bestillingen, for at holde "før" prisen. Intet behov for at indbetale depositum eller noget. Så man kan jo bare springe fra hvis man ombestemmer sig eller prisstigningen ikke kommer, så man lige kan give det ekstra eftertanke.
God bestillingsaften! ;)
det er ikke helt rigtigt der SKAL også indbetales de 15.000kr i depositum før at du bliver låst til den nuværende pricebook. du har dog stadig 14 dage til at fortryde og/eller ændre.
har dette fra Kirstinehøj
Mange tak for delingen af jeres inside viden.
Jeg har også lige bestilt en Model S og betalt de 15k i depositum.
Har gået med bestillings-tanker længe, men change for at "spare" 7% kunne jeg ikke lade gå forbi.