Det vækker godt nok gode minder fra min barndom, med K.I.T.T. og David Hasselhoff! Must have ;)
Ser sejt ud!
Jeg har købt et Moto360, men der døde tesla app'en desværre da tesla ændrede deres servere....
Ja lækker applikation til det kommende ur.
Jeg syntes straks, at jeg vil give min hustru sådan et, så hun på en nem måde kan følge med i, hvordan det går med opladningen, når hun forlader bilen på sin Super Charger.
Men så kom jeg længere ned i artiklen, og så det "signalflow" der er vist. Øv, så virker det ikke for os alligevel. Det vil jo kræve, at man også har en telefon fra Apple. Jeg troede uret kunne kommunikere direkte på wifi nettet, hvor man er, og via mobilnettet videre til bilen.
Men godt til en nem måde at styre sin Tesla på, for dem der har en Apple telefon, det må jeg sige.
Synd det kun er en trådløs skærm til en I-phone.
Hold drop, havde egentlig tænkt på at jeg ikke skulle have et ur fra Apple, men den APP er da helt sikkert noget der kan få mig til at ændre mening :-)
Det er da über cool at kunne kontrollere sin bil via sit ur!
/Martin
Andre mærkevare ure kan drives af armens bevægelser, f.eks. Seiko Kinetic Drive. Måske Apple skulle kigge på noget tilsvarende?
Selv om det nok ikke er helt watt nok til at drive et så avanceret ur. Men der kan da ikke være tvivl om at det være den helt rigtig gadget til en Tesla ejer :-)
/Martin
Mit trofaste Tissot Touch har efter 12 års intens brug måttet opgive ævred for snart et halvt år siden. Venter med længsel på Apple Watch. At man så kan få så cool en app til Tesladyret gør bare ventetiden lidt længere.
/Jeppe.