Loading...
dk

Hotel med mulighed for 16 Amp ladning i Kbh? | Tesla Forum

Claus8930
Claus8930 Feb 12 '15

Da jeg tit er i Kbh. og overnatter på hotel, vil jeg gerne høre om nogle har erfaring med et godt hotel, hvor der er mulighed for at lade med 16 Amp?

Nommensen
Nommensen Feb 12 '15

Hurtig strøm til elbiler ved Bella Sky

Pressemeddelelse11. jun 2014

Gæster på Hotel Bella Sky Comwell kan nu få strøm på deres elbil på hotellet. Elbiloperatøren CLEVER har netop åbnet en ny 22 kW hurtiglade- stander ved hotellet i Ørestaden til glæde for de gæster, der besøger København og hotellet i elbil.

- “Hotel Bella Sky har en stærk bæredygtig profil og vi vil gerne gå foran ved at tænke nyt, når det kommer til bæredygtighed og miljø. Det kan vi blandt andet gøre ved at samarbejde med andre virksomheder og leverandører, der tænker grønt. Samarbejdet med CLEVER gør os i stand til at tilbyde alle de gæster, der kommer til hotellet i elbil opladning ved os – vi tror på, at langt flere vil vælge elbilen fremover, og derfor vil vi gerne gå foran op tilbyde oplanding til dem, siger hoteldirektør Anders Duelund, Bella Sky
Claus8930
Claus8930 Feb 12 '15

Ja så er det jo bare en skam det er CLEVER, som jeg aldrig vil benytte mig med deres ublu overpriser! :(

Kiefer
Kiefer Feb 12 '15

Men er der ikke noget med at man som overnattende gæst kan låne et Clever kort til gratis opladning?

/Martin

Busimiss
Busimiss Feb 12 '15
En sovepose og Kirstinehøj ;-)
Raymond
Raymond Feb 12 '15

@Busimiss: Selvfølgelig, hvad er problemet :-)

 

KS
KS Feb 13 '15

Bella Sky, har gratis kort til opladning ved overnatning - hør bare cvitting, som ofte bruger det.

Torben_E
Torben_E Feb 13 '15

Hej Claus 

 

Hvis du vil bo i byen så kan jeg foreslå Falkoner Hotellet på Frederiksberg. Der er gratis opladning (CEE Blå og Rød) bag ved Frederiksberg Rådhus. Det er 3-400 m fra Hotellet.

 

 

Torben_E

Kiefer
Kiefer Feb 13 '15

Hvis man gider bo på et skodhotel så er WakeUP Copenhagen inde ved siden af Bredgade lige ved siden af en flok Clever standere hvor der udenfor er 6 reserverede elbil pladser. Samt inde i parkeringskælderen er der et par pladser hvor der står reserveret Tesla. 

Det kunne måske tænkes, at de mener de er reserveret til firmaet Tesla til deres prøvebiler, men det står der ikke noget om, og der hænger et par Clever hjemmeladere ved pladserne ;-)

/Martin