Loading...
dk

Den originale TMS prototype fælg | Tesla Forum

Hookmaker
Hookmaker Feb 16 '15

Her er den originale prototypefælg der senere blev til turbinen. RS8 - Læg mærke til at den også fås i 20"!!

http://www.sportservice.lorinser.com/Leichtmetallräder.html

Forummets indlæg er redigeret af Hookmaker Feb 16 '15
Genild
Genild Feb 16 '15

Nå - det er da heller ikke lige nogen man får smidt i nakken kan jeg se. Ham der den glade mand der lige har købt fire nye Viborgdæk for 850 kroner, må jo være på antidepressiver nu.

Nommensen
Nommensen Feb 16 '15
Min bror havde dem på hans AMG - de er super flotte
SQLCPH
SQLCPH Feb 16 '15
Hvor på skalaen mht kvalitet ligger rial lugano fælgen der også minder om turbine? Overvejer den som sommersko til damen
nicom
nicom Feb 16 '15
Der er rigtig mange der er glade for rial Lugano fælgen men der en amerikaner der deformerede alle fire hjul ved at køre teslaen over et par små huller. Så jeg er en smule lunken på Lugano fælgen.
Forummets indlæg er redigeret af nicom Feb 16 '15
Hookmaker
Hookmaker Feb 16 '15

Jeg kører selv med Rial Lugano 19" - og synes det er en superfælg. Har ingen problemer haft på 20K km.

Grunden til jeg synes Lorinser fælgen er super er at man kan få en 20"!

JF
JF Feb 16 '15
Jeg kører også Rial Lugano 19", men som vinterfælg med et Bridgestone Blizzak LM32. Er super tilfreds. Lydniveauet er noget bedre end mine originale 21" turbinefælge, som støjer næsten dobbelt så meget indefra.

Fik i øvrigt skiftet Rial logoet til et Tesla 'T' : http://www.signdezine.co.uk/...el-wheelcenter<br />
/Jess
Forummets indlæg er redigeret af JF Feb 16 '15
Kiefer
Kiefer Feb 16 '15

Hvor finder man priser på disse lorinser fælge til en Tesla, jeg synes ikke rigtig jeg kan finde dem?

Og hvordan ligger prisniveaeut i forhold til de originale turbinefælge?

Hvad er fordelen ved at købe en 20" i forhold til at anskaffe en 21" fælg?

/Martin

Hookmaker
Hookmaker Feb 16 '15
Martin, gå ind på deres hjemmeside, der er en pdf prisliste over fælge med dæk.
20", mere gummi....;-)
NOELON
NOELON Feb 16 '15

@hookmaker: Mere gummi??

Kiefer
Kiefer Feb 16 '15

Hookmaker: Alle priserne er til Mercedes, den er altså for længst solgt ;-)

/Martin

Hookmaker
Hookmaker Feb 16 '15
??? 21": lidt gummi, 20": mere gummi, 19": mest gummi....;-)
NOELON
NOELON Feb 16 '15

Så samme diameter????

kajakaj
kajakaj Feb 17 '15

Ja - man bør altid tilstræbe at ramme samme diameter som bilen er født med. Det er kun Taxaer der har fordel af at køre på mindre diameter aht. afregning.