Loading...
dk

BYG-SELV DAG OG TESLA TRÆF | Tesla Forum

Comeback
Comeback Feb 28 '15

jeg mangler kun strømtyve

Kiefer
Kiefer Feb 28 '15

Comeback: er det nogle du kan skaffe?

/Martin

Comeback
Comeback Feb 28 '15

jeg køber posi-tap hjem til dagen, jeg er ikke meget for strømtyve, 

FrederikC
FrederikC Feb 28 '15
Comeback - Jeg syntes altså ikke at dit setup lyder så smart. Du vil bruge positap på de originale ledninger, den påsatte ledning sætter du så til led striben ik? Det optimale er altså hvis led stridens ledning er lang nok til at nå til det originale stik, og at der der på er et stik der passer i det originale stik. Hvis man har lyspunkt i forvejen kan du så lave et Y led til at forsyne begge kredse. Jeg ville ALDRIG skære mig ind på en original ledning med strøm i, det er ikke kønt og Tesla er helt sikkert ikke glade for det. Bare mine tanker.
Comeback
Comeback Feb 28 '15

@FrederikC jeg har haft fat i Tesla om at kunne få de rigtige stik men det vil tesla ikke levere(kan ikke). jeg har prøvet at få de rigtige stik andet sted, men den de leverede passede ikke :( Posi-taps skære sig ikke ind i kablerne men prikker en nål gennem ledningen, frem for at klippe ledninger over og lode dem sammen igen er det efter min overbevisning den bedste løsning. 

hvis man vil trække ledningerne begge veje kan man trække den fra samme sted. 

Forummets indlæg er redigeret af Comeback Feb 28 '15
FrederikC
FrederikC Feb 28 '15
Du kan godt få stikkene, de er TE stik men du skal købe min. 10.000 stk. Det er op til folk hvad de vil. Som du kan se på teslafied.eu så fandt jeg en løsning som passede i original stik.
Comeback
Comeback Feb 28 '15

ja men jeg skal ikke bruge 10000 max 50.

KS
KS Feb 28 '15
Os uden lyspakken kan blot bruge et par headers - eller pin stik og sætte dem til hun stikket. Her behøves ingen strømtyve. De er kun til dem som har lyspakken i forvejen.
Claus8930
Claus8930 Feb 28 '15

@KenSeitzberg

Er det nogle du kan skaffe?

Comeback
Comeback Feb 28 '15

jeg har crimp tool til de stik der skal bruges, jeg har bare ikke kunne få dem.

KS
KS Feb 28 '15

@Claus og Henrik, Tror jeg har til 20 sæt - de samme jeg bruger til mine arduino's

Kiefer
Kiefer Feb 28 '15

Ken: Så vil jeg da gerne reservere et sæt :-)

JO
JO Apr 7 '15

Ken: Har du loddegrej med? Jeg vil også gerne reservere 2 sæt eller strømtyve, er der nogle der har isoleringsplader/lyddæmpning, så er jeg med på 2 pakker. Ses til maj.

kajakaj
kajakaj Apr 7 '15
Jeg har loddekolbe, strømtyve. led bånd og diverse værktøj med
Mike2810
Mike2810 Apr 7 '15
Kommer forbi men tror jeg har ombygget og er færdig med det. Vi ses.
Comeback
Comeback Apr 7 '15

@JO jeg har strømtyve(posi-taps) med til dig

JO
JO Apr 9 '15

Comeback: Tak! Det bliver en stor dag i maj..

KS
KS Apr 9 '15
Har loddekolbe og diverse med. Har bestilt 17 pakker stp som er på vej fra Sverige til Malmø, hvor jeg henter dem hos krabbe. Der er ialt 280 kg plader som skal bagi og forani TMS på vej hjem.
kajakaj
kajakaj Apr 9 '15
280 kg. Godt at de skal fordeles på flere biler efterfølgende. Tak for hjælpen Ken
Larsen
Larsen Apr 9 '15
Ken, er Malmø ikke også i Sverige? -:)
Sider: « 1 2 3 »