Loading...
dk

Internetdeling | Tesla Forum

Teslasse
Teslasse Mar 5 '15
Kan man dele det mobile internet i Teslaen, så man feks kan bruge det til en iPad?
Leth
Leth Mar 5 '15
Nej, det kan man ikke. Du kan til gengæld gøre det den anden vej, hvis du f.eks. har en tlf eller tablet med hurtig 4G forbindelse. Det kan være en fordel i tilfælde hvor bilens 3G forbindelse ikke er tilstrækkelig.
Forummets indlæg er redigeret af Leth Mar 5 '15
Kiefer
Kiefer Mar 5 '15

Nej, men flere har anskaffet en 4G router til bilen så man på den måde både har bedre internet i bilen og kan dele det rundt til andre brugere i bilen.

/Martin

Teslasse
Teslasse Mar 5 '15
Ok. Det bringer mig hen til om man egentlig kan opbruge datamængden på det indbyggede kort? Alle datakort har vel en begrænsning?
Raymond
Raymond Mar 5 '15

Teslasse: Det kan du ikke, der er ubegrænset forbrug. Vi fik bl.a. en mail lige før sommerferien, hvor Tesla opfordrede os til at browse alt det vi kunne under ferien sydpå.

Forummets indlæg er redigeret af Raymond Mar 5 '15
JF
JF Mar 5 '15
Det ku' bare være fedt, hvis Browseren fik en seriøs opdatering. Den er sku' ikke meget værd i dag. Hvis vi bare kunne beholde en cookie ville det være et stort fremskridt.
Jeg bruger den stort set aldrig, selvom jeg har en 4G Router i bilen. Routerens primære effekt er bedre og hurtigere kortdækning.
Kiefer
Kiefer Mar 5 '15

JF: Helt enig, det var nok en af de største skuffelser ved opgraderingen til version 6.0 af softwaren. Elon havde været ude og sige der ville ske rigtig meget på det område, men indtil videre er intet sket, og den er stadig lige ringe.

Hvis de dog bare implementerede noget så simpelt som cookies og adblock, det ville hjælpe rigtig meget på oplevelsen.

/Martin