Loading...
dk

Brevkasse | Tesla Forum

Klaus_
Klaus_ Apr 13 '15

Tak for forklaringen.

Jeg er spændt på hvad der sker om 3-4 år, når der enten begynder at løbe rust ud på de synlige områder, eller nogen har behov for at skifte en del, men skruen er rustet fast / fra hinanden?

Genild
Genild Apr 13 '15

Det var så lidt Klaus - men der er nok ingen tvivl om at dette mere er et kosmetisk end et egentligt styrkeproblem.

Faktisk synes jeg næsten at det er positivt at det er så grelt som vi ser, for det gør at folk (og ikke mindst folk som Frederik) opdager det lang tid FØR udløbet af en garantiperiode.

Selv Tesla vil jo være tvunget til at gøre noget ved dette, da løberusten kan sætte sig på bilens lak og dermed give garantiproblemer som de kommer at betale festen for. Ud over den detalje at det virker direkte komisk at vi allerede indenfor et halvt år kommer til at slås med rustproblemer på en bil af aluminium.

Mvh L@rs

FrederikC
FrederikC May 21 '15

Blot lige en opdatering vedr. min rustne "Stødfanger".

Tesla har igår sagt ja til at udskifte den, ikke pga. sikkerheden, men pga. de kosmetiske udfordringer der kan komme når rustvandet kommer ud af fronten.

Jeg får også et par nye skruer til bakkameraet - det er dog kun et midlertidigt fix, da de nye skruer nok også vil ruste.

Sider: « 1 2 3