Loading...
dk

Sporing via SIM-kort - Telia | Tesla Forum

Bjarni
Bjarni Mar 19 '15

Forvent dog ikke at få 4G hastighed i udlandet. Ved roaming får man kun 3G hastighed. I hvert fald når man bruger 3LikeHome.

Kiefer
Kiefer Mar 19 '15

Har I andre også mistet forbindelsen til bilen nu her til formiddag?

/Martin

TSLA
TSLA Mar 19 '15

Jeg bruger også en Huawei 4G med TDC sim. Jeg oplever bedre dækning med TDC end 3 når jeg er i sommerhusområdet. Men jeg har ikke tænkt mig at bruge den i udlandet. Der håber jeg at der er kommet nye aftaler der gør det indbyggede bedre. Skal til Tyskland, Schweiz, Frankrig og Belgien lige efter Påske i den nye D.

TSLA
TSLA Mar 19 '15

@Kiefer: nej, fungerer fint. Bruger som sagt 4g router

Kiefer
Kiefer Mar 19 '15

TSLA: JEg tror mere det er mellem bilen og Tesla servere der er problemet, jeg har lige nu bilen stående på mit hjemme-wifi og kan ikke forbinde til bilen via APP, bilen kan heller ikke få forbindelse til RDIO...

/Martin

TSLA
TSLA Mar 19 '15

Lige nu har jeg intet problem med at forbinde til bilen fra min APP (på hjemme wifi - bilen på 4g router)

Mike2810
Mike2810 Mar 19 '15
Har også mistet forbindelsen her i formiddags. Måske er morten fra detailbilpleje ude og lege:-9. Nej vel - Så gætter på at det er et server problem hos Tesla
Bjarni
Bjarni Mar 19 '15

Jeg har fint forbindelse til min bil. Den står lige nu i Tyskland og er kun på sin almindelige 3g forbindelse (med roaming naturligvis).

Daduck
Daduck Mar 24 '15

Underligt at de nævner sporing af bilen. Kunne være utroligt fedt hvis det var sandt, men der er godt nok smurt tykt på i de pressemeddelser. Har endnu ikke fundet en god GPS at smide i bilen, for at gøre forsikringen glad.

Jesperbang
Jesperbang Apr 2 '15
Jeg har mine biler i Alm. brand, og de har godkendt den GPS som er i Teslaen.
Appel
Appel Jan 18 '17

Hej Jesper

Du skriver at Alm. Brand accepterer GPS'en i Teslaen. Jeg har også alle biler i Alm.Brand, men de vil have en GPS sporing fra fx UniqTracking. Jeg har spurgt ind til det en gang mere - var der en mulighed for, at du har et dokument/mail eller andet, der viser det? Det ville sgu hjælpe bravt.

Citat fra Jesperbang Jeg har mine biler i Alm. brand, og de har godkendt den GPS som er i Teslaen.

Sider: « 1 2