Loading...
dk

Kan i bruge jeres Tesla app på iPhone lige nu? | Tesla Forum

NOELON
NOELON Mar 20 '15

Jeg brugte min App ved 8 tiden. Først sagde den 'Waking Car' oo efter ca. 45 sec sagde den 'Establishing Connection' og 3 sec efter 'Connecting' og derefter var der fuld funktionalitet.

krogsgaard
krogsgaard Mar 20 '15

Efter jeg har fået en iphone 6 er det ikke altid jeg kan få forbindelse med bilen. Men det hjælper hvis jeg lukker og åbner app. Min kone har en iphone 5 som ikke har problemet. Andre der oplever det?

Teammortensen
Teammortensen Mar 20 '15

@krogsgaard, har selv iPhone 5 og har endnu ikke været i stand til at skabe forbindelse med bilen, når jeg er uden for vores egen wifi‘s rækkevidde herhjemme. Ude i byen kan jeg ikke tracke bilen. Bor i Nordjylland med ualmindelig dårlig TDC-dækning,- så helt klart et spørgsmål om dårlig dækning og ikke et app-problem for mit vedkommende.

krogsgaard
krogsgaard Mar 20 '15

ok min virker generelt, men kan også have problemer hjemme, da 3g dækning ikke er så god. 4g er dog fin.

Lasse
Lasse Mar 20 '15

Min App virker ikke! - Den siger bare 'Waking Car'..

Leth
Leth Mar 20 '15

Samme her. Vil lige prøve en softreset og se om det afhjælper det.

HRH
HRH Mar 20 '15
Jeg lavede softreset, og så virkede det igen, og nu er den væk igen
Jespernielsen
Jespernielsen Mar 20 '15
Samme her " waking car"......
Super70
Super70 Mar 20 '15
Ingen problemer, min virker altid og på alle tidspunkter.
Genild
Genild Mar 20 '15

Mit problem er også stadig det samme - R2-D2 er faldet i en tilsyneladende meget dyb søvn.

Kan I alle have en god og formørket weekend

Lars

Lauer
Lauer Mar 20 '15

Der har været problemer i nogle timer her i dag, så ud til at teleoperatørens DNS var ude af funktion. Men virker heldigvis igen nu.

Nommensen
Nommensen Mar 20 '15
Jeg har også de samme problemer bliver sikkert snart løst - måske det er solformørkelsen :-)
Lasse
Lasse Mar 20 '15

Så virker min App igen;)

Karl
Karl Mar 20 '15

Var så heldig og få en fin rød super fantastisk bil igår, men jeg har heller ikke kunne få kontakt via app. Hvad er en softreset. Morten sagde at der godt kunne gå nogle timer inden atden ville virke efter at han ændrede status på bilen, men skulle jo  mene at de timer er gået.

gw
gw Mar 20 '15
Softreset er hvor du holder begge knapper nede på rattet i ca 10 sek indtil consolen går i sort og genstarter softwaren.
gw
gw Mar 20 '15
Og jeg har fortsat problemer. Kan få det at virke kort efter en softreset, men problemet kommer tilbage igen indenfor en time
Kiefer
Kiefer Mar 20 '15

Jeg har haft ringet til Karen ved Tesla service i Kastrup, svaret var, at jeg ikke var den første der ringede ind, de kunne konstatere at der var et problem med 3g, når bilerne kom på hjemme-wifi havde de ingen problemer. Hun sagde derfor, at de havde konstateret det IKKE var vores biler den var gal med.

De var, da jeg ringede ca. 15:30 i gang med at samle sammen til en fejlmeldng ved deres teleudbyder.

/Martin

gw
gw Mar 20 '15
Fedt du har haft ringet ind. Jeg har dog stadig problem på mit hjemme wifi. Har endda genstartet router. Ingen effekt.
Kiefer
Kiefer Mar 20 '15

gw: Kan du i loggen på din router se om bilen associerer med dit AP, om der bliver tildelt en IP adresse, eller om den slet ikke forsøger?

/Martin

gw
gw Mar 20 '15
Kan se der er tildelt en wireless ip adr til en dims uden et navn. De andre hedder noget specifikt ( min kone og egen iPhone ). Det må være noget med teslas servere tænker jeg, da det har virket fint før igår.
Forummets indlæg er redigeret af gw Mar 20 '15
Sider: « 1 2 3 4 5 »