Jeg brugte min App ved 8 tiden. Først sagde den 'Waking Car' oo efter ca. 45 sec sagde den 'Establishing Connection' og 3 sec efter 'Connecting' og derefter var der fuld funktionalitet.
Jeg brugte min App ved 8 tiden. Først sagde den 'Waking Car' oo efter ca. 45 sec sagde den 'Establishing Connection' og 3 sec efter 'Connecting' og derefter var der fuld funktionalitet.
Efter jeg har fået en iphone 6 er det ikke altid jeg kan få forbindelse med bilen. Men det hjælper hvis jeg lukker og åbner app. Min kone har en iphone 5 som ikke har problemet. Andre der oplever det?
@krogsgaard, har selv iPhone 5 og har endnu ikke været i stand til at skabe forbindelse med bilen, når jeg er uden for vores egen wifi‘s rækkevidde herhjemme. Ude i byen kan jeg ikke tracke bilen. Bor i Nordjylland med ualmindelig dårlig TDC-dækning,- så helt klart et spørgsmål om dårlig dækning og ikke et app-problem for mit vedkommende.
ok min virker generelt, men kan også have problemer hjemme, da 3g dækning ikke er så god. 4g er dog fin.
Mit problem er også stadig det samme - R2-D2 er faldet i en tilsyneladende meget dyb søvn.
Kan I alle have en god og formørket weekend
Lars
Der har været problemer i nogle timer her i dag, så ud til at teleoperatørens DNS var ude af funktion. Men virker heldigvis igen nu.
Var så heldig og få en fin rød super fantastisk bil igår, men jeg har heller ikke kunne få kontakt via app. Hvad er en softreset. Morten sagde at der godt kunne gå nogle timer inden atden ville virke efter at han ændrede status på bilen, men skulle jo mene at de timer er gået.
Jeg har haft ringet til Karen ved Tesla service i Kastrup, svaret var, at jeg ikke var den første der ringede ind, de kunne konstatere at der var et problem med 3g, når bilerne kom på hjemme-wifi havde de ingen problemer. Hun sagde derfor, at de havde konstateret det IKKE var vores biler den var gal med.
De var, da jeg ringede ca. 15:30 i gang med at samle sammen til en fejlmeldng ved deres teleudbyder.
/Martin
gw: Kan du i loggen på din router se om bilen associerer med dit AP, om der bliver tildelt en IP adresse, eller om den slet ikke forsøger?
/Martin