Jeg er normalt ikke af den type der løber med rygter, men jeg er stødt på ovenstående overskrift blandt flere uafhængige mennesker som har hørt at Apple vil på el-bil markedet. Jeg har grublet lidt over om Elon mon ville havde Tesla for kær til at lade dette ske, men omvendt har denne mand så mange drømme og projekter, så hvis den rigtigt pris fremgår, ville han så sælge for at være i stand til yderligere at finansiere disse projekter?
Jeg tænker samtidig at det giver mening idet Apple med arme og ben prøver at købe Teslas medarbejdere (hvilket jeg læste i et nyhedsbrev) og idet de har brug for et kvantespring for at hænge på Google giver det rigtig meget mening at købe selskabet i et huk i stedet for at starte nyudvikling fra bunden.
Det har måske ikke den store betydning for os som ejere af en Tesla bil, men kunne da godt tænke mig at høre lidt om hvad i mener om ovenstående?
(Jeg ejer ikke aktier i Tesla, men har observeret kursen samt læst årsregnskabet, og overvejer om det kunne være en mulighed at gøre sin entre i selskabet på baggrund af det kursfald som aktien lider under p.t...)