Håndtagene kører kun ud, når bilen er låst, og du nærmer dig med key fob'en. Hvis bilen er oplåst, kan du enten berøre håndtagene for at få dem til at køre ud, eller trykke på Park på gearskifteren.
Hejsa
Tillykke! ;)
Der er lidt drilleri med denne funktion disse dage - prøv at gå til passagerdøren foran - hvis det virker her, skal du reboote bilen for at fjerne "fejlen" - de to knapper i rattet.
God WE og god Tesla-Vind.
Mvh. Hejgaard
Du kan se på din APP om den er låst og når du kommer hen til bilen kan du se om spejlene er kørt ind.
Nu har jeg prøvet lidt frem og tilbage, og jeg kan hverken få automatisk lås eller autoudkørsel til at virke :(
Jeg har prøvet at slå det til og fra og lave reset med de 2 ratknapper, men det virker stadig ikke :(
Er der noget andet jeg kan prøve selv inden jeg tager fat i Tesla??
du har vel tech pakken ik ?. Auto pressentation af dørhåndtag virker kun med tech pakken.
Har du prøvet at tage Fob'en op af lommen. Jeg oplever ind imellem at den ikke åbner automatisk hvis den bare ligger i lommen, men først når jeg tager den op (stadig uden at trykke). Tror måske det har at gøre med at batteriet i Fob'en ikke har fuld kapacitet længere. Og helt sikkert virker det ikke når jeg har den i lommen på min tykke læderjakke.
Havde det samme problem, løb frem og tilbage og var ved at blive gråhåret, indtil jeg fandt ud af at det var fordi Morten fra Tesla havde lagt reserve nøglen i kopholderen, og jeg ikke havde fået taget den ud af bilen da jeg kom hjem.
DUMT Claus..... og vupti, så virkede alt som forventet da den blev fjernet fra bilen.
Hehe, sikke et mysterie :)
Jeg troede dog kun der kom 2 fob'er med, men man får 3 ?
NCL: Ud til Tesla og sig din nøgle virker lidt mærkeligt, så koder de den om, og vupti har du 3 fungerende nøgler ;-)
Så 3 nøgler virker rigtig fornuftigt, det skal du nok få brug for, husk på en ny nøgle koster 900,- hvis du smider den væk, eller kører den over...
/Martin
tesla's fixs til ustabile nøgler er at give dig 2 nye og omkode låsesystemet til disse.
du vil altså ikke få noget ud af at komme med den 3' nøgle og sige den er ustabil.
jeg fik selv 2 helt nye nøgler u.b. da min ene forb var svag i batteri, de gamle nøgler virkedede naturligvis ikke efterfølgende og kunne kun bruge som legetøjs biler
Niels: Det er lidt i modsætning til hvad jeg netop har fået at vide af Karen fra Tesla i Kastrup i går, hun sagde jeg blot skulle medbringe den defekte nøgle, så ville jeg få en ny (mod betaling af 900,-) og denne skulle så kodes til bilen. Hun nævnte absolut intet om, at det ville betyde at den allerede fungerende nøgle ville holde op med at fungere eller at jeg også skulle medbringe denne.
/Martin