Heller ingen opdatering her.......
Fik min p85d i torsdags og fik opdatering igår,det var ikke det vilde sus, jeg syntes stereoanlæget lyder bedre faktisk en del bedre, Blindvinkel ass er ikke god nok, der er bare el lille hvid stribe som godt nok bliver rød når du er meget tæt på, den er let at overse
ellers en superbil!
Jeg har normalt fået pdateringer en 4-6 uger efter de første, så der kan godt gå noget tid, men det lyder lidt til at alle dem der får i øjeblikket alle er enten helt nye eller nyere modeller med ny hardware?
Jeg tror for os "gamle" så er der vist ikke de helt vilde forbedringer i nyeste version når jeg læser release notes?
/Martin
Fik prøvet TAAC i 6.2 af her til aften på en tur til Odense. Det fungerede suverænt med meget glidende bevægelser. Rørte stort set hverken bremse eller speeder på vejen derind (40 km) trods tæt påsketrafik :-)
Fik min 85D leveret i onsdags med 6.2 installeret. Har indtil videre kun oplevet en enkelt ting (som også har været diskuteret på TMC's forum, nemlig en fejlmeddelse om, at Drive assist error - contact Tesla Service. Men det forsvandt af sig selv....
Ellers har alt virket som det skal - pånær sprinklerne, vinduesviskerne går igang, men der kommer intet sprinklervæske ud (og HAR tjekket, at der er fyldt på :-)) - regner dog ikke med det har noget med 6.2 at gøre :-). Må have fat på Tesla Service
Lyngedrengen prøv at trykke lidt ekstra til på pinden. Første gang jeg prøvede min viskede den også kun uden sprinklervæske, men så trykkede jeg lidt hårdere og så kom der skyl :)
Et forsøg værd :), ikke sikkert det er samme issue.
Fantastisk gw!! Jeg takker - det grænsede sig jo til en fejl40 fra min side :-). Der var et ekstra "klik" inden den trådte helt i kraft. Godt jeg ikke nåede, at brokke mig til Tesla Servicecenteret...
Gad vide om det også står i manualen? Ellers havde du nok fået en "RTFM" fra servicecenteret :-D
@Klaus_: Ha ha, ja det havde jeg nok :-).
@gw: Det var i hvert fald værdsat :-)
Ellers er bilen som sagt umiddelbar uden sjuskefejl fra leveringen. Har dog oplevet, at de 4 små "klapper" til montering af tagbøjler blæser op - skete flere gange i går. Ikke som sådan et problem, men lidt underligt de ikke er klikket bedre fast. Indrømmer det blæste massivt igår, men synes da aldrig jeg har oplevet det på andre biler.