Loading...
dk

Firmware 6.2 | Tesla Forum

Empty
Empty Apr 1 '15

Heller ingen opdatering her.......

120281
120281 Apr 1 '15
Burde jo netop få den før jer med de nye - da bilen er proven Technology :-)

Kunne godt bruge det inden en tur til skælskør søndag hvor jeg ved jeg skal til Køge på vej derned og lade.
johnnya
johnnya Apr 1 '15

Fik min p85d i torsdags og fik opdatering igår,det var ikke det vilde sus, jeg syntes stereoanlæget lyder bedre faktisk en del bedre, Blindvinkel ass er ikke god nok, der er bare el lille hvid stribe som godt nok bliver rød når du er meget tæt på, den er let at overse

ellers en superbil!

Klaus_
Klaus_ Apr 1 '15
Johnny, hvilket anlæg har du? Standard eller ultra hi-fi?
johnnya
johnnya Apr 1 '15

Den hedder sound studio pakke på fakturaen

Gustavsfar
Gustavsfar Apr 1 '15

@Hookmaker. Det er damn good humour :-)

Kiefer
Kiefer Apr 1 '15

Jeg har normalt fået pdateringer en 4-6 uger efter de første, så der kan godt gå noget tid, men det lyder lidt til at alle dem der får i øjeblikket alle er enten helt nye eller nyere modeller med ny hardware?

Jeg tror for os "gamle" så er der vist ikke de helt vilde forbedringer i nyeste version når jeg læser release notes?

/Martin

Gustavsfar
Gustavsfar Apr 1 '15

Fik prøvet TAAC i 6.2 af her til aften på en tur til Odense. Det fungerede suverænt med meget glidende bevægelser. Rørte stort set hverken bremse eller speeder på vejen derind (40 km) trods tæt påsketrafik :-)

gw
gw Apr 1 '15
Den store nyhed er vel til alle som jeg ser det. Forbedret navigation.
Comeback
Comeback Apr 1 '15

seneste nye funktion fundet

Ap
Ap Apr 2 '15
Kørte til prag imorges fra bramming, og tastede blot ard ind på hilton Prag. Fuldt opladet fra hjem 130 km/h navi første stop før hamburg navi skriver ladetid 25 min, ind i tesla og vidre til Hotel Lindtner Hamburg 130km/h. Navi skriver ladetid 50 min, ind i bilen igen og vidre til Magdeburg, undervejs skriver navi flere gange at farten skal ned for at nå destination ( fart 120km/h) temperatur er ca 5 grader, advarslen bliver ignoreret, en hel del kø kørsel med op og ned i fart andkommer vi til Magdeburg med 14% på batteri. Navi siger 40 min ladetid, ind igen og vidre til Nossen ved Dresden, igen masser af kø, ved ikke om trafiken var påvirket af orkanen der ramte Tyskland, så farten var fra 0 km/h til 160km/h, der skal vel kompenceres for sløv kørsel ikk. Efter lang tid andkommer vi ved Nossen, navi siger 25 min ladetid og så afsted til Prag, nu er vi så på hotel Hilton hvor der er masser af 220v stik i p kælder men som de ikke ved om jeg må bruge da det er ander firma der stor for p kælder. Håber det går iorden imorgen ( ellers vanker der dårligt omtale på forum) super let at bruge navi med charger destination. Fik app igår så det var lidt spændende at prøve den af.
Mike2810
Mike2810 Apr 2 '15
@claus8930 har samme problem bare fra Farum mod Jylland. Jeg ser jo at den vil give størst mulig rækkevidde - men min BMW havde muligheden for at vælge "destiantion via" eller kun motorvej.
Lyngedrengen
Lyngedrengen Apr 2 '15

Fik min 85D leveret i onsdags med 6.2 installeret. Har indtil videre kun oplevet en enkelt ting (som også har været diskuteret på TMC's forum, nemlig en fejlmeddelse om, at Drive assist error - contact Tesla Service. Men det forsvandt af sig selv....

Ellers har alt virket som det skal - pånær sprinklerne, vinduesviskerne går igang, men der kommer intet sprinklervæske ud (og HAR tjekket, at der er fyldt på :-)) - regner dog ikke med det har noget med 6.2 at gøre :-). Må have fat på Tesla Service

Forummets indlæg er redigeret af Lyngedrengen Apr 2 '15
gw
gw Apr 2 '15

Lyngedrengen prøv at trykke lidt ekstra til på pinden. Første gang jeg prøvede min viskede den også kun uden sprinklervæske, men så trykkede jeg lidt hårdere og så kom der skyl :)

Et forsøg værd :), ikke sikkert det er samme issue.

Lyngedrengen
Lyngedrengen Apr 2 '15

Skal straks prøves! Takker, vender lige tilbage ;-)

Lyngedrengen
Lyngedrengen Apr 2 '15

Fantastisk gw!! Jeg takker - det grænsede sig jo til en fejl40 fra min side :-). Der var et ekstra "klik" inden den trådte helt i kraft. Godt jeg ikke nåede, at brokke mig til Tesla Servicecenteret... 

gw
gw Apr 2 '15

:) godt vi kan hjælpe hinanden 

Klaus_
Klaus_ Apr 2 '15

Gad vide om det også står i manualen? Ellers havde du nok fået en "RTFM" fra servicecenteret :-D 

Lyngedrengen
Lyngedrengen Apr 2 '15

@Klaus_: Ha ha, ja det havde jeg nok :-).

@gw: Det var i hvert fald værdsat :-)

Ellers er bilen som sagt umiddelbar uden sjuskefejl fra leveringen. Har dog oplevet, at de 4 små "klapper" til montering af tagbøjler blæser op - skete flere gange i går. Ikke som sådan et problem, men lidt underligt de ikke er klikket bedre fast. Indrømmer det blæste massivt igår, men synes da aldrig jeg har oplevet det på andre biler.

nicom
nicom Apr 2 '15
Jeg fik min leveret i mandags og det er "kun " en klap det blæser op de andre bliver pænt på plads. Jeg har også problemer med fartpilot da radaren holdte op med at virke I 10 min efter en regnbyge.
Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »