Loading...
dk

Teslaforum sticker med alias til eks. bagrude | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Teslaforum: Diverse » Ris & Ros
Busimiss
Busimiss Apr 29 '15
Hej Søren. Den du viser i post #213 er den indvendig eller udvendig? / Helle
SQLCPH
SQLCPH Apr 29 '15

@Busimiss: Hej Helle :-) Jeg har dem pt. monteret udv i rød logo og grå/sølv tekst men jeg overvejer indv. montering. Da jeg får solfilm i i næste uge  så jeg tror det skal være i hvid for at det kan ses. Hvis du vil være sikker så bestil 1 udv eks rød og grå, og en indv hvid og hvid

/Søren

tusla
tusla May 3 '15

Jeg har vedhæftet en PDF med forumnavne på alle der har bestilt. Jeg vil bede jer checke at farver er som ønsket (hvid er vist med en grå kant - den grå kant vil ikke være på folien).

Forumnavne med kun blokbogstaver er 12 mm høje, men forumnavne med blandede bogstaver er hhv. 13 mm og 10 mm i højden.

Jeg har fået oplyst at der er 185 mm i den gennemsigtige del af det bagerste vindue (kan ikke måle det selv da jeg først får vores TMS i juni). Dette er indikeret med den to lodrette streger 180 og 185. Forumnavne indenfor de 180 burde derfor kunne monteres invendigt. Forumnavne der er længere en 180 mm bør bestilles til udvendig montering.

For de af jer der har et forumnavn der bliver længere end 180 mm, har jeg lavet to forslag: et med de ovenfor nævnte højder og en længe over 180 mm, og et hvor højden er justeret således at længden bliver max. 180 mm. I bedes melde tilbage om i ønsker den lange eller den korte udgave.

Meld gerne tilbage med PM hvis i har ændringer (og husk at opdatere bestillingsarket).

/Tusla

Forummets indlæg er redigeret af tusla May 7 '15
MrCoffee
MrCoffee May 3 '15
Looking cool
SQLCPH
SQLCPH May 3 '15

Ser rigtig godt ud Ture - tak for det store arbejde.

Alle har næsten betalt :-)

Her er T-Hansen chrome rammen sat på bilen med påsat sticker - ligner en million ;-)

FrederikC
FrederikC May 3 '15
Nu har jeg ik selv bestilt, men vil alligevel foreslå at E'erne ændres til den anden font type. Tesla E'et er åbent og kommer nemt til at se underligt ud ved siden af andre bogstaver. I min verden høre det E til i Tesla Ingen andre steder. Men det er måske bare mig.
Genild
Genild May 3 '15
Jeg er vældig tilfreds som det ser ud og føler ikke noget behov for andet "E". Hygge herfra L@rs
Kiefer
Kiefer May 3 '15

Helt enig med Genild.

/Martin

tusla
tusla May 7 '15

Opdatering til post #217 i denne tråd - erstatter denne

Jeg har vedhæftet en updateret PDF med forumnavne på alle der har bestilt. Jeg vil bede jer checke at farver er som ønsket (hvid er vist med en svag grå kant - den grå kant vil ikke være på folien).

Forumnavne med kun blokbogstaver er 12 mm høje, men forumnavne med blandede bogstaver er hhv. 13 mm og 10 mm i højden. Undtagelsen er TeamMortensen.com som er 11mm i højden for at den kan holdes indenfor 250 mm (den maximale længde inden ruden begynder at bue opad langs bunden).

Jeg har fået oplyst at der er 185 mm i den gennemsigtige del af det bagerste vindue (kan ikke måle det selv da jeg først får vores TMS i juni). Dette er indikeret med den to lodrette streger 180 og 185. Forumnavne indenfor de 180 burde derfor kunne monteres invendigt. Forumnavne der er længere en 180 mm bør bestilles til udvendig montering.

For de af jer der har et forumnavn der bliver længere end 180 mm, har jeg lavet to forslag: et med de ovenfor nævnte højder og en længe over 180 mm, og et hvor højden er justeret således at længden bliver max. 180 mm. I bedes melde tilbage om i ønsker den lange eller den korte udgave. Det drejer sig om følgende:

• Montecristo.DK
  • TeamMortensen.com
  • Jordvarmekongen
  • KENSEITZBERG
  • GÜNTELBERG

Meld gerne tilbage med PM hvis i har ændringer (og husk at opdatere bestillingsarket).

/Tusla

NB: hvis pdf filen ser mærkelig ud (e.g. manglende logo nogle steder), gem filen lokalt og åben den i Adove Reader

MontecristoDk
MontecristoDk May 7 '15
Hvordan betaler jeg, og til hvem? Sorry, har været væk fra tråden et stykke tid.
Gerne via PM.
SQLCPH
SQLCPH May 7 '15
Hej monte. Se link øverst til højre. Bestil stickers. Der står mit nummer du kan mobile pay'e :-)

Vh Søren
SQLCPH
SQLCPH May 15 '15
Update: alle nrpladerammer og stickers af den ene og anden slags er nu bestilt og igang med at blive produceret. Takket være Tusla's (Ture) store hjælp.

Desværre når det ikke med til Vejle i morgen så vi må klare den "oversøiske" transport på anden vis senere.

God træf gutter :-)
SQLCPH
SQLCPH May 26 '15

Hej alle :-)

Så er alle stickers og nrplade rammer endelig modtaget og samlet i én stor bunke hos mig... :-)

Jeg tager det hele med til træf på Kirstinehøj d. 13 Juni og håber på at kunne distribuere det meste ud til jer her.

Hvis der er nogle der kommer vest fra er der måske en venlig sjæl der kan ta´ resten me´ hjem til Jylland.

Hvis I er i nærheden af Valby/Vesterbro inden d. 13 juni kan I også give mig et kald.

vh Søren

SQLCPH
SQLCPH May 27 '15

Hej MW. Det kan godt lade sig gøre at sende når det kun er siderude-stickers og DIY sticker til chrome-ramme. De store bagrudestickers kan ikke pakkes ned uden at blive bukket og det synes jeg er synd.

Så hvis du kun har bestilt alias eller DIY nrpladeramme stickers så send mig en PM med adresse og 10 kr i porto på mobile pay - så sender jeg i en A3 kuvert :-)

/Søren

Gustavsfar
Gustavsfar May 27 '15

Hej Søren

Lyder godt med stickers :-) Jeg forventer umiddelbart ikke at komme til Sjælland lige foreløbig, men måske du snart skal til Fleggaard igen og have fyldt op med øl og vand? I så fald må vi mødes igen på SuC i Middelfart og udveksle stickers og denne gang er det altså mig der giver en øl ;-)

SQLCPH
SQLCPH May 27 '15

Hej Kristian. Det var rigtig hyggeligt at mødes sidst i Middelfart ;-) Jeg tror måske nok at jeg kan finde én til at køre dit grej til Middelfart efter træf d. 13 juni. Så hold aftenen åben og afvent nærmere ;-)

Ellers vil jeg bestemt takke ja til en øl på SuC næste gang jeg kommer til Middelfart :-)

SQLCPH
SQLCPH May 27 '15

Jeg har i øvrigt indkøbt flere sorte nummerpladerammer end solgt (15 stk ekstra).

Flest med hvidt T-logo og hvid tekst, men også et par stykker med rødt T-logo og hvid tekst. Skriv en PB hvis du ønsker at købe en sort nr plade ramme (80 kr).

KS
KS May 27 '15

Søren, skal til Fredericia onsdag i næste uge, og kan tage med derover, hvis der er nogen der vil stå for videre distribution derovre.

Gustavsfar
Gustavsfar May 27 '15

@ken

Så kører du jo lige forbi afkørsel 57 Nørre Åby på Fyn. Ved du ca. hvornår på dagen så kan jeg måske mødes med dig og afhente stickers hvis det kan passe ind?

SQLCPH
SQLCPH May 27 '15

Ken - det er super. Vi kan lige aftale nærmere hvor vi kan mødes i næste uge. Jeg er på seminar på Sorø Storkro mandag-tirsdag.

Hvis der er nogle der vil stå for distrbution af den jyske del kan jeg samle en pakke til dem.

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »