@Gustavsfar: Yes, både morgen og aften. Måske 16.30 på SuC Middelfart - og måske du kunne stå for distributionen i det jyske?
@Gustavsfar: Yes, både morgen og aften. Måske 16.30 på SuC Middelfart - og måske du kunne stå for distributionen i det jyske?
@ken
16.30 næste onsdag på SuC i Middelfart passer fint. Har familie i det østjyske og kommer indimellem derop så det kan nok godt lade sig gøre.
Tak Ken og Kristian. Jeg samler pakken til Jylland sammen og overdrager til Ken på tirsdag (sender til dem der har sendt mig PB)
Bilen skal jo luftes, så jeg afhenter på Kirstinehøj den 13, så ingen grund til, at sende mit sæt med til Jylland inden da. :-)
/Martin
Martin - de kommer da med til træf d. 13. Glæder mig til vi ses igen
Jeg har opdateret arket med leveringsform :-) Dem der kommer på træf får deres. Jeg har set på tilmeldingslisten. De gule er stadig pending. Hvis der er nogle af jer med gult der vil have dem med til Jylland i bil nu her på tirsdag d. 2 juni så kontakt mig på PB. Jeg sender gerne de små stickers (ikke bagrude streamer ej heller rammer). Har også markeret det i arket :-)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1CuEtf4jhlA_UY2TPFmyfYyb-r68pugQCa7EenNKdzxM/edit#gid=0
Tjek eventuel markedskalenderen for den kommende weekend: www.http://markedskalenderen.dk/...talls=&type=list
Kan da være at du kan få solgt noget af dit overskudslager her :-)
Nej spøg til side. Hvordan kan det være at du har fået så mange i overskud Søren?
@SQLCPH: Jeg tager gerne en med rødt logo og hvid tekst. (Jeg har desværre været lidt for passiv til at følge med herinde). Kan den nå at komme med til distributionen i Jylland?
Jeg kan godt tage den med til Skanderborg. Skal til fødselsdag hos familen tæt på Skb fra fredag til lørdag...
Lige netop! Har aftalt med Klaus at vi mødes næste fredag. Du er så flink Søren. Ville gerne aftage en men som du ved er min nummerplade af en eller anden årsag uden ramme bagpå og det synes jeg faktisk godt om :-)
Hej SQLCPH
Jeg har kun bestilt stickers men vil faktisk gerne købe to rammer med rød logo og hvid tekst.
Kan jeg bare betale med mobilepay 160 kr. nu og så senere finde ud af afhentning
Hej Singh
Vi mangler et par stykker, så jeg kan godt efterbestille et DIY til din egen cromeramme (fra eks. T-Hansen).
Hvad med Singh (alias) stickers til sideruden?
Hvilke farver skal der på rammen (tekst: Teslaforum.dk)
Hej igen SQLCPH
Min datter har mulighed for at komme forbi Kirstinehøj d. 13 juni for at hent stickers og nummerpladeholder er det ok? og hvis, er der så et klokkeslet der passer bedst?