Loading...
dk

Teslaforum sticker med alias til eks. bagrude | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Teslaforum: Diverse » Ris & Ros
KS
KS May 27 '15

@Gustavsfar: Yes, både morgen og aften. Måske 16.30 på SuC Middelfart - og måske du kunne stå for distributionen i det jyske?

Gustavsfar
Gustavsfar May 27 '15

@ken

16.30 næste onsdag på SuC i Middelfart passer fint. Har familie i det østjyske og kommer indimellem derop så det kan nok godt lade sig gøre.

SQLCPH
SQLCPH May 28 '15

Tak Ken og Kristian. Jeg samler pakken til Jylland sammen og overdrager til Ken på tirsdag (sender til dem der har sendt mig PB)

Kiefer
Kiefer May 28 '15

Bilen skal jo luftes, så jeg afhenter på Kirstinehøj den 13, så ingen grund til, at sende mit sæt med til Jylland inden da. :-)

/Martin

SQLCPH
SQLCPH May 28 '15

Martin - de kommer da med til træf d. 13. Glæder mig til vi ses igen

Jeg har opdateret arket med leveringsform :-) Dem der kommer på træf får deres. Jeg har set på tilmeldingslisten. De gule er stadig pending. Hvis der er nogle af jer med gult der vil have dem med til Jylland i bil nu her på tirsdag d. 2 juni så kontakt mig på PB. Jeg sender gerne de små stickers (ikke bagrude streamer ej heller rammer). Har også markeret det i arket :-)

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1CuEtf4jhlA_UY2TPFmyfYyb-r68pugQCa7EenNKdzxM/edit#gid=0

SQLCPH
SQLCPH May 29 '15
Der er overskudslager af de sorte rammer så de sælges nu. Der er 18 stk med hhv rødt T-logo og hvid tekst og Hvidt logo med hvid tekst.

80 kr/stk

Gustavsfar
Gustavsfar May 29 '15

Tjek eventuel markedskalenderen for den kommende weekend: www.http://markedskalenderen.dk/...talls=&type=list

Kan da være at du kan få solgt noget af dit overskudslager her :-)

Nej spøg til side. Hvordan kan det være at du har fået så mange i overskud Søren?

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar May 29 '15
Klaus1981
Klaus1981 May 29 '15

@SQLCPH: Jeg tager gerne en med rødt logo og hvid tekst. (Jeg har desværre været lidt for passiv til at følge med herinde). Kan den nå at komme med til distributionen i Jylland?

Gustavsfar
Gustavsfar May 29 '15

Jeg kan godt tage den med til Skanderborg. Skal til fødselsdag hos familen tæt på Skb fra fredag til lørdag... 

SQLCPH
SQLCPH May 29 '15
Hej Klaus1981. Den kommer med til dig når gustavsfar skal hente sit.

Jeg har de ekstra af flere årsager, 1. Jeg havde glemt at jeg havde nogle testeksemplarer der var distribueret . 2. ham der Producerede dem havde trykt for mange så dem købte jeg også :-)
Så nu kan vi sprede budskabet bedre :-)
Gustavsfar
Gustavsfar May 29 '15

Lige netop! Har aftalt med Klaus at vi mødes næste fredag. Du er så flink Søren. Ville gerne aftage en men som du ved er min nummerplade af en eller anden årsag uden ramme bagpå og det synes jeg faktisk godt om :-)

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar May 29 '15
tintin
tintin May 29 '15

Hej SQLCPH

Jeg har kun bestilt stickers men vil faktisk gerne købe to rammer med rød logo og hvid tekst.

Kan jeg bare betale med mobilepay 160 kr. nu og så senere finde ud af afhentning

SQLCPH
SQLCPH May 31 '15

Hej Tintin - yes du må gerne indbetale nu og så må vi finde en dag vi kan mødes.

tintin
tintin May 31 '15

Hej SQLCPH

Fint er hermed gjort

SQLCPH
SQLCPH May 31 '15

Modtaget Tak Per :-)

VH Søren

Singh
Singh May 31 '15

SQLCPH kan man ikke bestille chrome ramme mere eller blot selve stickers til DIY? Der står Lukket for tilmeldinger. 

Kunne godt tænke mig Chrome rammer :)

Forummets indlæg er redigeret af Singh May 31 '15
SQLCPH
SQLCPH May 31 '15

Hej Singh

Vi mangler et par stykker, så jeg kan godt efterbestille et DIY til din egen cromeramme (fra eks. T-Hansen).

Hvad med Singh (alias) stickers til sideruden?

Hvilke farver skal der på rammen (tekst: Teslaforum.dk)

tintin
tintin May 31 '15

Hej igen SQLCPH

Min datter har mulighed for at komme forbi Kirstinehøj d. 13 juni for at hent stickers og nummerpladeholder er det ok? og hvis, er der så et klokkeslet der passer bedst?

SQLCPH
SQLCPH May 31 '15

Det er fint Per - omkring kl 12 vil være et godt tidspunkt tror jeg :-)

tintin
tintin May 31 '15

SQLCPH

Godt så. Det satser vi så på.

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »